volgende week hebben we met een stel meiden een alternatieve tupperware party. maar nu vroeg ik me af moeten we contant geld mee nemen? of is daar een andere regeling voor. dat je overmaakt oid?
Je krijgt een bestellijst en de spullen worden afgeleverd bij de gastvrouw. De gastvrouw moet er voor zorgen dat het hele bedrag word overgemaakt of afgegeven aan degene die de party organiseert maar je kan het ook direct betalen. Misschien dat de regels verschillen per party maar dit is mijn ervaring met de party's.
Iedereen krijgt een bestel lijst. Daarna zsm het geld overmaken en worden de producten verzonden Have fun
oke dan dan hoef ik dan ook geen geld te pinnen haha. die fun gaat helemaal goed komen lachen gieren brullen ben ik bang voor
Goeie tip TS, neem wat Tena Lady's mee voor het lachen gieren brullen, dat worden natte broeken .... Neeeeeeee van het lachen viespeuken !!
Hahaha leuke schuilnaam voor de party Volgens mij moet je alles aan degene betalen die het organiseert Degene die het organiseert krijgt bijvoorbeeld 30-10 alles geleverd van wat jullie bestellen en zij moet dan zorgen dat jullie het aan haar betaald hebben. Tenminste, zo werkt dat hier in mijn omgeving
woeha tupperware voor grote mensen heb al heel wat party's hier gehad! vind het super gezellig (word weer tijd voor een, is al een tijdje geleden)
Nog tips voor must have`s? Ik vind zelf de dna scheergel super @ts wij moeten het geld volgens mij naar de gastvrouw overmaken. Zij maakt het over naar de host
bij ladies night hoor je gewoon wat je moet betalen. dat moet je dan bij de gastvrouw storten en die moet het naar de consulente overmaken binnen 10 dagen geloof ik. heb altijd via ladies night gedaan die vind ik het leukst. oja als ze aan komt met een creme die ze op de wc zet neem de blauwe haha