Tupperware party dat is toch zo'n feest waar ze veel te dure bakjes verkopen? Dan zullen die tarzan's ook wel veel te duur zijn. Kan je beter online kopen. Voordeel van zo'n party is natuurlijk wel dat je ze eerst kan proberen
Als ik op de site kijk valt het echt mee hoor marnatman. eeneneen isdrie. Heb jij nog suggesties wat zijn aanraders? hahaha
Ik moet met dit topic gelijk terugdenken aan mijn vrijgezellenfeest. Ik had aangegeven dat ik niet naar de stad wilde en we hadden een budget. Veel vriendinnen studeerde nog dus ik wilde niet dat ze veel geld kwijt waren. Toen kreeg ik dus de tupperware+ party, we hadden allemaal behoorlijk wat op en ik geloof dat de dame nog nooit zo'n goeie omzet had gehad. sommige dames hadden zich echt uitgeleefd. Uiteindelijk mocht ik dus wat uitzoeken omdat ik de bruid was , nou ik heb dus voor de komende 20 jaar genoeg in huis hihihihi. veel plezier dames, het is echt heel leuk ook als je niets koopt. De fun alleen is al voldoende ( en die creme indd )
Nou eh.. Die crème heb ik in m'n nachtkastje liggen! Hahaha Toevallig laatst weer een avond gehad, nieuwe ladies gilde genomen en de scheergel echt leuk! Ik las dat ook iemand consulente was geweest, lijkt me echt lachen gieren brullen!!
Whahahahah Ja alleen als jullie wat kopen he hahaha Nee trutje jullie komen voor de gezelligheid maar ik weet hoe jullie ( wij ) zijn dus vandaar een consulente erbij
Wij hebben toen ladies Night.. Uuh, tupperware party gehad met een stel collega's.. Nou vanaf die dag bekijk ik mijn collega's met heel andere ogen haha, zelf een vrouw van 60 Maar was echt superleuk, had alleen wel wat "spannendere" speeltje verwacht, meeste was erg standaard naar mijn idee Maar alleen de lol is al heeeeel veel waard!
boehoehoe wat doe ik toch verkeerd niet 1tje in zuid holland waar nog een plekje vrij is? veel plezier dames
wel verslag uit brengen hoor! we moeten natuurlijk wel voor bereid zijn voor vrijdag! jij weet alles al! en niets bestellen doe maar bij kippie kun je die spekken haha
Hier toevallig vorige week naar een handenparty geweest. Daar afgesproken dat we het geld over zouden maken naar de gastvrouw. Anders kom je ook zo lastig uit met wisselen ed, is overmaken makkelijker. Maar anders van te voren even vragen? Wat is een alternatieve tupperwareparty?