Alternatieven gevraagd (meisjesnaam)

Discussie in 'Babynamen' gestart door NiekeKris, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ja, dat staat er inderdaad. En toch dacht ik eerst dat Sverre een meisjesnaam was en vind ik dat ook echt heel goed kunnen. Daarom staat die ertussen, ik vind het een leuke naam voor een meisje. Maar goed. On topic nu maar weer.

2. AngelaK

AngelaK Bekend lid

1 dec 2011
    508
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi, ik kwam gisteren in mijn namenboek de Deense naam MARENNE tegen :) Ik dacht, ik laat het je nog even weten ;) Als je die naam op z'n Frans uitspreekt, klinkt het net zoals Maren en zijn de problemen opgelost, toch? :D Je kunt ook gewoon een accent op de e van Maren zetten (tegenwoordig kunnen mensen immers ook zelf namen verzinnen ;)): Marèn. Ik vind beide opties persoonlijk heel mooi. Hopelijk heb je hier wat aan, succes!

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.880
    113
    Ik vind niets mis met de naam, maar mijn man wel...ik denk dus niet dat hij akkoord gaat met enkel een accentje erop. ;) :D

Ik geloof niet dat manlief overstag gaat, dus ben aan het twijfelen om de naam dan maar als tweede naam te geven...alleen hadden we al een tweede naam en die klinkt mooier in combinatie met de naam die we nu als eerste naam hebben... Lastig...

Iedereen heel erg bedankt voor de moeite trouwens! Heb een aantal namen aan manlief voorgelegd, maar hij vindt tot nog toe niets mooier dan de naam die we nu hebben... Mocht iemand nog nieuwe ideeën hebben, dan zijn die natuurlijk altijd welkom!

Deel Deze Pagina