Alternatieven voor beschuit met muisjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mamamarin, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    wij hadden beschuit met muisjes en een glaasje blue curacao, hihi.

2. en wat dachten jullie van kleine cakejes met glazuur en muisjes erop daar zit ik aan te denken om mijn kids op school te laten trakteren

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dat is ook leuk! (ik raak hier helemaal enthousiast!)
    Die cakejes kan je zelf bakken en ook gewoon kant en klaar kopen natuurlijk. Leuk hoor! en lekkerrr! :)

4. gigi

gigi Actief lid

ook leuk

men kopen een cake, maakt niet uit welke, maak van poedersuiker en water glazuur, smeer dit boven op of helemaal over de cake, doop de cake in de muisjes en voila....geboortecake..... en geen kruimelende beschuit ;) en

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    in belgie geven we suikerboontjes, voor kindjes snoepzakjes of smarties

6. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    mijn vriend had naast de beschuit met muisjes, van die chocoladeflikken met muisjes meegenomen. Lagen gewoon kant en klaar bij de Hema, die dingen waren niet aan te slepen (echt lekker hihi)

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik muisjes, zoooo vies vind! Altijd al, zelfs als kind, dus ik denk dat het taart of muffins worden...

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik gruwel zelf van die gortdroge beschuiten! Die kregen we vroeger als we ziek waren. Voelde ik me nog ellendiger....
    Op kraamvisite hap ik me er beleefd door heen,maar om nu met mijn eigen kraamvisite er ook nog wat lol an te beleven ga ik dus voor de alternatieven.

9. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Wat dacht je van een bolletje vanilleijs met muisjes?

hmm

10. Pipo

Pipo Actief lid

7 jul 2007
    159
    0
    0
    Chocola smelten, soesjes uit vriezer halen, in chocoladopen met onderkant, even beetje laten drogen, dan door de muisjes en dan weer in de vriezer, eventueel per zoveel in een zakje, kun je ze er voor kraambezoek uithalen.

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ga vooral door met al die goede ideeen, tegen de tijd dat ik bevallen ben, zit er vast wat voor me tussen ;)

12. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Chocoladeflikken met muisjes
    nodig:
    3 eetlepels cacao
    2 eetlepels roomboter
    2 eetlepels ongeklopte slagroom
    zoetstof naar smaak
    muisjes

Bereiding:
    Smelt de boter met de cacao in de magnetron, iets meer dan 1 minuut. Roer goed en voeg de slagroom en de zoetstof toe. Doe het mengsel in een spuitzak en spuit mooie, niet te dikke rondjes. Bestrooi ze met geboortemuisjes. Stop in de vriezer en laat minstens een uur vriezen. Daarna opeten of in de koelkast bewaren.

Deel Deze Pagina