Het valt me op dat er in de winkels maar weinig kleertjes liggen die zowel voor een meisje als voor een jongetje kunnen. En omdat ik het geslacht niet wil weten is dat een flink probleem! Van felle kleurtjes houd ik ook al niet, dit maakt de keuze nog beperkter! Nu wil ik eigenlijk alleen maar kleertjes tot en met maat 56 kopen. De grotere maatjes komen dan wel zodra het kindje er is. Wie heeft er nog een goede tip (webwinkel of id)?
C&A had redelijk wat. Ik ben er wel geslaagd Trouwens nog gefeliciteerd had het helemaal niet mee gekregen dat je zwanger was.
Nou, bij Prenatal ben ik zojuist nog geweest, maar nee. Ja, iets met een krokodilletje (?) maar die heb ik al gekregen van mijn moeder. Misschien dat deze Prenatal (Katwijk) niet groot genoeg is.... Benetton is nog een optie. Binnenkort maar even naar Den Haag!
Ik had twee pakjes van Mexx, die waren erg neutraal. Verder moet je eens kijken op www.littlelabel.nl daar heb ik ook een schattig pakje gekocht, allerlei kleurtjes en combinaties mogelijk. Verder liep ik gewoon regelmatig even de babyzaak in, soms hadden ze net wat binnen gekregen wat neutraal was.
Gewoon niet teveel kopen, er is wel iets te vinden, maar inderdaad niet veel. Zodra de kleine er is, krijg je vast genoeg in de juiste kleuren
zeeman, wibra, textiel bij hans, hema daar vonden wij allemaal leuke neutrale kleertjes.....maar we hadden niet zo veel hoor we kregen ook een boel en ja meestal kan er best iemand als het geboren is naar d ewinkel om kleertjes te halen....heet hier de papa ook gedaan.....
in leiderdorp (bij het meubelplein) heb je nu ook een megastore van de prenatal zitten. misschien is dat wat dichterbij... succes!
Wij hebben bij de Jola hele leuke kleertjes gekocht. Weet alleen niet of die winkel door heel Nederland zit of alleen in Brabant.