Ik ken een Puk, of eigenlijk moet ik zeggen: Ik kenDE een Puk, want hij heeft toen hij tiener was zijn naam laten veranderen. Ik zou niet zo willen heetten als man (zo denk ik altijd maar ) Fos is wel leuk. Seth, Nout, Niek zijn namen die niet populair zijn maar wel leuk voor elke leeftijd. Thom vind ik een mooie klassieker, tijdloos en blijft toch stoer.
Puk vind ik niet wat voor een volwassenen man. Fos eigenlijk net zo, maar het idee aan vos vind ik meer een ding, maar misschien is het een kwestie van wennen. Beau Luc Mees Roel Job Joep Ben Stan Stef Jorn Pim Noud Cas Bas Mart Mats
Puk vind ik leuk voor een kindje, maar niet voor een volwassen man. Fos wel oké! Wat vind je van Sim, Nijs of Faas?
Bedankt voor de vele suggesties!! We gaan de lijstje nog een rustig doorlopen. Met nog een kleine 3 weken, wordt het nu toch wel spannend! Vind het heel lastig.. Voor een meisje waren we er al uit maar daar hebben we niks aan ; ) En misschien wat maansneeuw zegt, niet teveel door populariteit laten tegenhouden. Maar vind ik nog lastig..