Nieuw, en een vraag voor jullie. Wie kan mij helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cacoabutter, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cacoabutter

cacoabutter Nieuw lid

5 apr 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik ben nieuw hier en zal me daarom eerst netjes even voorstellen. Ik ben 26 jaar en ben al 5 jaar getrouwd met mijn man, hij is 30. Ik lees al een tijdje met jullie mee en heb vandaag besloten om op mijn vrije dag ook maar een account aan te maken.

Nu heb ik zelf ook een vraag aan jullie. Wij hebben besloten om voor een kindje te gaan, en daarom ben ik vorige maand gestopt met de pil. Dat ging goed, verder geen last gehad van 'ontpillen'. Ben zelf ook al eens eerder een tijdje gestopt met de pil en toen had ik daar ook geen last van. Nu ben ik dus vorige maand gestopt, en gingen we toen ik 3,5 weken was gestopt naar een zwemparadijs met de zus van mijn man. Hierbij had ik geen zin in 3 dagen tampons, dus heb ik 3 dagen de pil weer ingenomen toen ik daar was. En daarna weer gestopt, want dit kwam toch uit met mijn menstruatieweek. Nu zijn we 6 dagen verder, en nog helemaal niks? Terwijl ik als ik de pil vergat na 3 dagen ik doorbraakbloedingen kreeg.. Zou ik misschien dan toch zwanger kunnen zijn?

Ik hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft.
    Liefs, :)

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Dat zou kunnen, maar heb je al getest? Die heeft het antwoord voor je ;) niet flauw bedoeld hoor! Hopelijk test je positief meid

3. cacoabutter

cacoabutter Nieuw lid

5 apr 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is dat ik er nu pas aan zit te denken, en eerlijk gezegd ben ik ook een beetje bang om te testen. Ik hoopte dat ik hier wat meningen kon verzamelen en dan de moed had om te testen.

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Het zou kunnen hoor. Maar ook alles je cyclus kan wat schommelen nu je net bent gestopt met de pil. Gewoon een testje doen dan weet je waar je aan toe ben.
    Succes

Groetjes paula

5. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Ik zou ook even een rest doen het kan maar zo zijn dat je bij de gelukkige hoord die meteen zwanger zijn

6. miranda199o

22 mrt 2013
    43
    0
    0
    Mederwerker gehandicaptenzorg
    Inderdaad, een test doen :)
    Succes

7. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Haha rest is natuurlijk test

8. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x

Kan nog altijd ontpillen zijn, hoor. Omdat je pas vorige maand gestopt bent. Ik ben half oktober gestopt, heb maar een krap jaartje de pil gehad, en zie mijn onderschrift, de hele boel is nog op de schop... ;)

Maar als je echt denkt dat je zwanger zou kunnen zijn (wat natuurlijk geweldig is), dan moet je maar testen!!! :)

Liefs,

Deel Deze Pagina