Ik heb een hele mooie combiwagen en een degelijke maxi cosi maar jemig wat een gedoe iedere keer zeg. Mijn onderstel is mega groot en de adapters lopen alles behalve soepel. Ik vind het gewoon niet fijn. Gevolg, ik blijf wel thuis:x... ff naar de AH voor een brood is dan gewoon een dagtaak. Vanaf waneer mogen ze in een eenvoudige opklap buggy. Begrijp me niet verkeerd, voor een wandeling oid wil ik wel gewoon mijn combiwagen blijven gebruiken, die kan lekker liggen of zitten, dus kan ze goed in zitten of na wens slapen. T gaat gewoon ff om die kleine dingetjes. Iemand een suggestie ?
Wij hebben nog geen buggy gekocht maar zijn wel al aan het kijken. Over het algemeen zijn ze vanaf 6 maanden te krijgen.
Ik zou zeker niet nu al voor een buggy gaan. Misschien een ergonomische draagzak? Heb je je kleintje zo in en uit, ook met boodschappen doen. Of laat je wagen gewoon in de auto zitten? Scheelt al het halve werk.
Ik heb ook een draagzak maar hoe hou je je kleintje dan warm vooral met dit winter weer. Moet je toch weer een grotere of speciale jas kopen waar hij samen met jou in kan?
Hangt ook er af van de buggy. En hoe stevig je kind zit.. Mijn oudste ging laat zitten en de buggy die ik toen had had niet zo'n stevig zitvlak, daar heb ik mee gewacht tot een jaar. De jongste was veel steviger, ging vlot zitten, en ik had een betere buggy. Ik geloof dat ik met 9 maand hem ben gaan gebruiken voor kleine stukjes (zoals in een winkel, of bij ophalen oudste van school).
Dat snap ik, maar dan loop uk nog tezeulen... Zo sterk ben ik echt niet. Ik vind t al n ramp haar van huus naar auto te moeten tillen. (en dan is ze pas 7kilo).. geen idee hoe ik t ga volhouden, ze word zo zwaar..
Mijn dochter weegt 11 kilo en draag haar met gemak op zowel mijn buik als rug. Een goede draagdoek of draagzak doet wonderen!
Ik heb een bondolino, maar vind een stukje lopen naar de supermarkt, zeg 10 minuten heen, 10 minuten terug, toch wel erg zwaar! en zweet als een gek.. dus ik snap het wel
Maar heb je hem dan wel goed? Want ik kan echt wel 2 uur met gemak dragen en geloof me, mijn Meisje is echt een beertje . Zeker een baby van de leeftijd van jouw uk moet dat wandelingetje geen probleem zijn. Overigens vind ik de doek wel echt fijner dan mijn Tula.
Voor dezelfde gelegenheden zat mijn dochter met 6 maanden in de buggy. Niet vaak en niet lang, maar dus wel eens af en toe. Buggy ging toen wel op de platte stand!! Echt horizontaal. Vanaf een maand of 9 de schuine tussenstand. Je kunt al best gaan kijken hoor
Ja heb hem wel goed, ook goed strak genoeg, niet TE strak, anders kan ze niks zien en vind ze t niet fijn haha... Maar ik vind het wel zwaar.. Mijn vriend ook na 2/3 uur dragen, tussendoor wel zitten. En die doet m ook goed om.
Idd Onze zoon paste met 4 mnd al niet meer in de wagenbak, hij was en is gewoon een flinkerd. Een buggy die volledig in ligstand kan zoals de Nuna Pepp kan gerust hoor bij het kindje van TS die pas 6 mnd is En anders een buggy en de maxi cosi erop klikken voor korte uitstapjes zoals de winkel?