Hoi, Sinds we in de MMM zijn beland en dus te maken hebben met sex op commando en stimulerende hormonen heb ik dus beduidend minder zin in sex. Dit tot ongenoegen van hubbie! Onze relatie is nu heel anders. Vaak heibel om de kleinste dingen. Wie herkent dit en hoe lossen jullie dat op? Liefs Marjo
Ik mis eigenlijk de optie gelijk gebleven. Heb er niet zo;n last van. We doen het nog net zoveel als voor de hormonen of tijdens de hormonen of na de hormonen. Het klopt wel dat je libido omlaag gaat, dat staat volgens mij ook in de bijwerkingen. Iniedergeval ik heb er geen last van.
Meer! juist om dat de druk van de ketel is, we hoeven niet meer zo nodig in bepaalde dagen. Dus is het juist spontaner geworden. Van de hormonen heb ik nog geen last daar in.
Bij ons is het een stuk minder, vooral als ik bezig ben met prikken. Hoeven we een maandje niet te prikken dan is het net of we de schade inhalen
hoi hoi. dat op commando klussen valt steeds zwaarder ( vooral voor vriendje) Daarin tegen proberen we juist meer te genieten van de sex buiten mijn vruchtbare periode om. Ik heb meer zin gekregen maar aangezien vriendje thuis loopt ivm de ziekte van crohn,is bij hem de zin ( vooral fut) minder geworden. Liefs kaatje
Tijdens de behandelingen wisselend...nu alleen maar meer. Net wat Natas zegt...heerlijk! Het ziekenhuis lost de boel op dus zelf niet meer klussen. Nu ik zwanger ben is het natuurlijk weer anders...wordt wel al steeds meer
Gelijk gebleven had ik er ook bij gezet, maar er is wat misgegaan! @ Elmo....Hoezo geflopt? Liefs Marjo