Pfff..zit met een groot dilemma..kom er niet helemaal uit geloof ik hihi.. Ik heb een cyclus die varieert van 28 tot 32 dagen..mn laatste cyclus was 31 dagen..nu zit ik op dag 30.. Altijd heb ik anderhalve week voor mn nod behoorlijk zere borsten, echt altijd!! Deze maand dus niet..daar komt bij dat ik vorige week een dag wat pijntjes links onderin mn buik voelde..(drukkende pijntjes) Ook werd ik op een avond na het eten misselijk, dit gebeurde vanmiddag weer..niet spugen maar gewoon een misselijk gevoel!! Heb een cb test in huis maar twijfel of ik hem moet doen of niet!! Wat zouden jullie doen?? Nu doen of even wachten?? Na 26 maanden heb ik zoveel nega testen gehad dat ik niet eens meer durf..pff..
Als je de lengte van je cyclus niet precies weet, zou het toch al best je NOD kunnen zijn nu? Ik zou het gewoon proberen. Maar als je te bang bent voor weer een negatieve test is het misschien juist fijner om te wachten? Ik zou doen wat je het beste gevoel geeft. Als je door wachten zo in spanning zit dat het je menstruatie tegenhoudt, kun je misschien beter testen en dan weten waar je aan toe bent. Maar dat is heel persoonlijk. Sterkte!
Hmm heb hem dus net gedaan..maar zie alleen een heeeeeeeeeeeeeel licht dun streepje..moet hem in het licht houden om te kunnen zien..zal wel niks zijn dus!! Jammer!!
Hey moeder254, Ook als je een heel licht streepje hebt kan het betekenen dat je zwanger bent hoor. Kun je er een foto van maken misschien? Het kan zijn dat je over een paar dagen wel een donkere test hebt. Misschien zondag ofzo nog eens proberen? Groetjes, Chila
Een streep is een streep, toch? Als die maar binnen de tijd verschijnt. Met een heel lichte streep zit je misschien toch nog wat verder van je NOD dan je dacht. Maar alles is nog mogelijk dan. Ik duim voor je!
Ik lees veel over indrooglijntjes met die + testen van cb..we ik wacht idd nog even af en kijk volgende week nog een keer als mn ongi er dan niet is..
Ik zou een paar dagen (2 of 3) wachten en het dan opnieuw proberen. Misschien heb je nu nog te weinig hcg aangemaakt om het al duidelijk zichtbaar te krijgen en heb je dan een duidelijke test Succes!
Denk dat ik idd nog maar een paar daagjes wacht..bedankt voor jullie reacties meiden..ik hou jullie op de hoogte...
Pfff..heb de test net gesloopt(kon het niet laten en zag op dat velletje een heel dun verticaal lijntje..man man man..zit mezelf nu helemaal gek te maken..ga maar niks hopen...
Hey, ik snap je wel hoor! Maar vooral cb laten niet zomaar n streepje zien! Dat zou hoopvol zijn! Maar aangezien jullie al lang bezig zijn kan ik me goed voorstellen dat je voorzichtig bent. Misschien toch ff tot na t weekend wachten? En dan de 2v5 van kv? Schijnt goed te zijn! Succes met t geduld hebben en ik duim voor je!
Bedankt voor je reactie..word idd knap onzeker van die test..het echt een heeeeeeeeeeeel licht treepje, als je hem in te fe licht houd zie je hem niet zo goed..het is wel een breed streepje met een heel dun lijntje aan de linkerkant..maar wel heeeeeeeeeel licht..heb ook al een paar dagen waterdunne afscheiding, echt veel..ook ben ik bij vlagen misselijk..maar durf niets te hopen na 2 jaar..
Hoi moeder254, wilde je er even op wijzen dat iemand net een topic heeft geopend over de CB met plus in ´zwangerschapstesten´. Misschien heb je er iets aan! Niet teveel stressen hoor - als dat kan...
dankje meid..ik ga meteen kijken..en ik probeer me idd rustig te houden, wil niet eerder meer testen dan volgende week maar soms heb ik van die zwakke momenten dat ik het liefst op de fiets spring en een test ga halen..hoop dat ik me kan inhouden tot 5 uur(dan zijn de winkels dicht haha)..
hoop voor je dat het raak is hoor meis! zou je een foto van je test willen maken en hem in je album zetten? dan kunnen we even meekijken..
Wil ik graag doen maar onze camera maakt hele wazige foto's..dat word hem dus niet..moet maar gewoon even afwachten dus..maar ik houd jullie op de hoogte hoor
heir zelfde probleem vandaag NOD en niks gezien....wel afscheiding en steken in me lies soms felle en verrekte pijnlijke borsten..........en aders urine helder.... vol gevoel na eten geen kramp of iets dergelijke als er niks komt maandag testen...
net toch maar een test weer gedaan(kv 2v5) maar die is omo wit..het was ook te mooi om waar te zijn na 26 maanden..bah!!