Vandaag is onze meid terug weer braaf geweest, onvoorstelbaar dus. Zou het dan toch een sprongetje geweest zijn? Nog eventjes afwachten of het zo blijft.
wel de tijd voor een sprongetje meis en daar hoort hangen aan bij en sikkeneurig ik heb het boek terug moeten brengen naar de bieb maar ik had oei ik groei in huis en toevallig is mijn vriendin haar knultje zelfde leeftijd als jouw moppie en die had het zelfde die is van 16 maart
Heb het boek ook hoor, maar heb het wat verwaarloosd, doordat ik terug werken ben en niet meer zoveel tijd over heb.
Ik heb het boek ook. Ik heb me op de website ook aangemeld. Zo krijg ik vlak van tevoren een mailtje wanneer er weer een sprongetje aan zou moeten komen. Dat kost niets en het is wel handig. Je hebt het boek er niet voor nodig (ik weet alle sprongetjes toch niet uit mijn hoofd). Tot nu toe heeft kloppen de meeste sprongetjes wel. Soms heeft ze er geen last van. www.oeiikgroei.nl
Het adres is blijkbaar veranderd. Je kunt je hier inschrijven: http://sprongenwekker.d2.mailplus.nl/inschrijven.htm
Ik ging net zeggen, ik heb me ook aangemeld, maar krijg nooit geen mailtje meer dat er een sprongetje in aantocht is, daardoor dat ik het wss ook over het hoofd gezien heb. Zal me dan vlug terug aanmelden, vond het juist zo handig