Derde miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Gerda72, 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Afgelopen dinsdag had ik mijn termijnecho. Toen was ik 10 weken.

Ik voelde me goed en had nergens last van. Op de echo was geen hartactiviteit te zien.

Op woensdag ben ik in het ziekenhuis geweest en heb nog een echo gehad, maar de gynaecoloog zei dat het al rond de 7 weken gestopt is. Een harde klap was dat.

Ik moet aanstaande maandag naar het ziekenhuis voor de curretage. Het rare nu is dat ik nog steeds een zwangerschapsgevoel heb, ik heb verder geen lichamelijke klachten. Na 3 miskramen krijg ik eindelijk onderzoeken waar het aan ligt.

Gisteren heb ik een erge rotdag gehad, vandaag leef ik in een roes. Vind het zo raar dat mijn lichaam me zo in de steek laat.

Weet nu ook niet goed bij welk onderwerp ik me nu aan kan sluiten om erover te praten.

Groetjes Gerda

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Lieve Gerda,

Meid wat een schok is dit voor je drie keer een miskraam hoeveel kan een mens hebben denk je, nou ik weet dat dit te veel is 1 is al te veel.

Ik hoop dat je hier je verhaal kunt blijven doen wij zullen er voor je zijn. ( helaas ik 1 week niet ben op vakantie).

Ik wil je heel veel sterkte kracht toewensen om dit verlies opnieuw een plekje te kunnen gaan geven dit zal niet gemakkelijk zijn.
    Hoe is je man of vriend eronder?
    Kan hij er een beetje mee omgaan en kunnen jullie samen een beetje praten.

jeetje het is zeker niet niks echt meis bah

hele dikke knuffel miriam

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Bij ons was 4x scheepsrecht (zie banner) dus houdt moed, meis!
    Sterkte!

4. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Hoi Gerda,

Wat vreselijk voor je zeg! Hoe is het nu met je? Is je curetage achter de rug?
    Ik heb dinsdag te horen gekregen dat ik een missed abortion heb en wacht nu tot de miskraam op gang komt. Het had 1,5 jaar geduurd voordat ik zwanger was, dus we zijn extra verdrietig.
    Als ik jou verhaal lees, zie ik dat het nog verdrietiger kan.
    Ik heb ook hetzelfde als jij: zou wel willen praten hier met mensen, maar weet ook niet zo goed waar me aan te sluiten, omdat veel topics al lang lopen.
    Als je wilt mag je me altijd pb-en.

Veel sterkte,
    Marit

5. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Voor mij was dit ook de derde keer dat het misging...

Deel Deze Pagina