hallo allemaal ik heb een vraagje en hoop dat jullie het weten. 6 oktober ben ik gestopt met de pil mijn eerste ongie was 16 november en maar 2 en halve dag. voelde mijn ei 28 november dus ik dacht dat mijn nod ongeveer 16 december zou zijn. maar 13 december (zondag) verloor ik bruine afschijding ( heb ik normaal nooit ) en s'avonds werd ik ongie dacht ik was niet veel, maandag ook niet veel en dinsdagmiddag helemaal niks meer . en ik voel me eigen vanaf dinsdag al zo misselijk steken in de zijkant van me borsten en barst van de hoofdpijn. en woensdag bleef het aanhouden was zo wit en slap als een vaatdoek, toen zei me vriend van volgens mij ben je zwanger nou dus ik een test gedaan tja negatief. dus ik weet ff niet wat ik er mee moet voel me nog niet optimaal en zou me lichaam mij voor de gek houden??? wie van jullie heeft dit ook of weet hier antwoord op. veel liefs
Je lichaam kan je zeer zeker voor de gek houden, het kan dan misschien wel op zwangerschapskwaaltje lijken maar het zegt niks! (Hoop natuurlijk voor je dat je wel zwanger bent) Denk dat jou lichaam nog van slag is door het stoppen met de pil en dat deze nu zelf weer de cyclus moet gaan regelen, wat blijkbaar niet zo 1 2 3 lukt.