Hi meiden, ongeveer elke maand google ik weer opnieuw naar postitieve verhalen over de bruine afscheiding / oud bloed een paar dagen voor nod. Gek word ik er van voor mij is dit altijd een teken dat mijn menstruatie er weer aankomt, en mijn gynaecoloog gaf aan dat dit er toch op wijst dat mijn menstruatie er weer aan komt. Hebben jullie positieve ervaringen of herkent iemand dit probleem? ( ondertussen een maandelijkse obsessie geworden )
Ik heb het ook altijd voor mijn nod. Nu ook al sinds twee dagen geleden.. wel erg vervelend want je wilt er gelijk van af en de nieuwe ronde in, maar moet nog je ongi afwachten
Frustrerend he! Elke keer weer word ik er sago van, maar idd we wachten maar weer af tot Maandag en dan maar hopen dat het toch niet gaat doorzetten.
Herken helaas het probleem! Bij mij meestal al 8 dagen na ovulatie tot aan nod. Heb nu sinds vorige cyclus progesteronbolletjes van de gyn gekregen die het probleem wel tegengaan. Had voor het eerst in lange tijd geen bruinverlies ruim voor nod. Misschien eens vragen of het wat voor je is? Heb je al vroeg bruinverlies of pas vlak voor nod? Succes en ik herken ook het zoeken naar de positieve verhalen, ze zijn er wel, dus ik hoop ook voor jou dat je zo`n positief verhaal krijgt!
Bedankt voor je reactie Moekie. Het varieert eigenlijk, de ene maand is het 7 dagen voor nod en de andere keer 5 dagen, nu dus weer 5 dagen. Ik zal in ieder geval eens vragen aan mn gynaecoloog of ik dat kan gaan gebruiken, want hier word ik gek van! Jij bent ook al wel even bezig zie ik, frustrerend zeg Heel veel succes met IUI!!! hopelijk is het snel raak!