Hoi, Een vraag. Ik heb afgelopen jaar 2x een miskraam gehad. 1 x na 9 weken en 1 x met 6 weken. De laatste was in Maart. Wat ik vaker heb is dat ik roze afscheiding krijg een paar dagen voor de menstruatiedatum. Alleen de laatste keer kreeg ik het bijna een week eerder. En een dag nadat het over was, kreeg ik weer roze afscheiding? terwijl ik toch (zoals anders) ongeveer 4/5 dagen echt bloedverlies heb gehad. Ik verschillende bloedonderzoeken gehad ivm de miskramen (ben ook al wat 'ouder', 37 maar volgens de arts kwam daar niks uit, en moeten we gewoon verder oefenen. Maar wie heeft dat ook zo'n rare cyclus of weet wat het kan zijn? Groeten Silki
Ik ben frambozenbladthee gaan drinken om mijn cyclus weer een beetje op orde te krijgen na ook twee eerdere miskramen. Ook schijnt het te kunnen helpen met vruchtbaarheid, ik ben ook al iets ouder (34) en dacht baat het niet dan schaad het ook niet! Zit nu op 10/11 dpo en heb vanochtend heel vaag positief getest! Dus mocht het zo zijn, dan zeg ik; frambozenbladthee
Ik ga morgen gelijk naar de winkel. Kan deze ook bij de verzameling die ik al heb. Ben al wel bezig met van alles en nog wat zoals op het eten en drinken letten. Maar soms zie je door de bomen het bos niet meer van wat je allemaal wel en niet moet doen. Hopen dat die streep heel snel duidelijk wordt!!
Ja, het is idd zoveel wat wel en niet mag! Maar ik moet zeggen dat ik het afgelopen maand alleen bij de thee heb gehouden, heb verder gewoon een wijntje ed. gedronken! Er moeten toch ook momenten van ontspanning zijn En zal het laten weten of het streepje duidelijk word
Dat is ook beter. Moet zeggen ik wordt ook makkelijker . Behalve bepaalde dingen die ze ook in het ziekenhuis hebben gezegd. Niet meer dan 3 koffie of thee per dag bij een zwangerschap, daar let ik wel op mocht het weer lukken Hoe is je streep??
ja, ik hou het ook op 3 koffie per dag en verder rooibosthee Helaas, gister begon de ellende weer en heeft goed doorgezet vandaag! Heb voor maandag een afspraak staan bij de dokter, zijn nu al erg lang bezig en heb het idee dat de innesteling steeds mislukt. Ik blijf overigens wel gewoon frambozenbladthee drinken, helpt wel echt met menstruatieklachten!
Achter op het zakje frambozenbladthee van het merk Clipper, staat juist dat deze thee afgeraden wordt in het begin van een zwangerschap!
Dat is balen zeg!! Ik heb van de week de gyn gesproken over een eventueel progesteron tekort. Ik moet dan volgende week testen. Ben zeer benieuwd of er wat uitkomt. Hoelang zijn jullie al bezig? Bedankt Daisy, ik zal het eens gaan nazoeken.