wie heeft dit ook? ik heb altijd als ik ongesteld moet worden, al een paar dagen van te voren ( een week eigenlijk) buikkrampen en soms felle gemene steken in me buik. maar bij mij trekt t dus ook echt helemaal door naar me maag. en ik vind dat wel zoiets vaags. daar zit t allemaal toch helemaal niet? of ben ik een medisch wonder helaas voel ik nu weer erge krampen en steken, dus deze maand zit een zwangerschap er denk ik niet in ik kan namelijk echt niet zeggen of t anders voelt dan normaal, dus dan zal dat wel niet.
o oeps, ik zie dat ik m bij t verkeerde topic heb gezet...sorry! deze mag weg..ik zet m even bij de goede.
Het is mischien niet hetr juiste topic maar wil er wel even op reageren, ik heb dat ook altijd soms wel eens 2 x in die maand. ik heb wel last van galstenen het kan door je hormonen komen die kunnen rare dingen doen met je lichaam maar dacht echt altijd dat ik de enigste was of dat het van mijn galstenen kwam. Groetjes Wilma26
ik heb het ook, maar heb de ziekte van Crohn. doordat je meer hormonen hebt en je buik anders is tegen je NOD reageer ik hier altijd fel op. zo ook rond de eisprong.