Wit slijm gelijk na ongesteldheid???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rachell, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Hmm weer zo'n smakelijk verhaal..

Ik ben net 2 dagen geleden voor het laatst ongi geweest en nu heb ik echt van dat witte slijm.. echt heel slijmerig..je ziet dat dan met afvegen zeg maar.. haha
    Snap dat je rond de eisprong hier last van kan hebben,maar nu toch nog niet.. ??

Hmm hebben jullie een idee.. ?

Liefs Rachell;)

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Je hebt gedurende je hele cyclus afscheiding, maar de ene dag is het meer als de andere dag.. Kan ook wel van consistentie veranderen (dus de ene keer waterig, dan weer wit), maar rond je ovulatie is het doorzichtig en kun je er lange draden van trekken en ziet het er een beetje uit als eiwit.. Witte vloed heeft niks met je eisprong te maken, de fertiliteitsarts vertelde me vanmiddag dat afscheiding puur functioneert om je schede schoon te spoelen (en dus lichaamsvreemde stoffen af te weren zodat je geen infecties e.d. krijgt..)

Niks om je zorgen over te maken, als het lang aanhoudt of je er een verkeerd gevoel over hebt kun je altijd ff vragen aan je HA/gyn..

Groetjes!

3. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Jaa nou dat heb je effe duidelijk uitgelegd..
    Dacht ook niet dat het ernstig was ofzo, maar toch fijn dat je zo snel antwoordde! ;)

Liefs rachell

Deel Deze Pagina