Ik vraag me nu af, heb je altijd een zeurderige buikpijn een week voor de NOD ingeval je zwanger bent ? Dat was zo bij mijn eerste zwangerschap, maar ik vraag mij af of je ook zwanger kan zijn en geen buikpijn hebben. Ik kan eind deze week testen, en ik voel eigenlijk niks... Ik vraag me af of er toch nog een kans is dat ik zwanger ben desondanks het feit dat ik echt helemaal niks voel, of wil dit zowiezo zeggen dat het niet goed is ?...
ik heb beide keren geen buikpijn gehad dus dat zegt niets en of je wel of geen symptomen hebt zegt niets over of de zwangerschap wel of niet goed gaat. De een is nou eenmaal wat gevoelig voor die hormonen dan anderen. ik zelf heb beide zwangerschappen behalve de moeheid ook geen symptomen gelukkig
hoi, bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal geen symptomen, en toch zwanger. Is wel lekker hoor, maar kan me heel goed indenken dat je en symptomen alvast wilt voelen, en wilt weten of je zwanger bent (vaag geschreven he). HEEL VEEL SUCCES VAN DE WEEK). jikke
Oh, ik heb nu toch een heel klein beetje zeurende buikpijn... Maar dat kan net zo goed zijn omdat mijn OD eraan zit te komen (in principe zaterdag of zondag..).
Ik had net het gevoel dat ik gewoon ging moeten menstrueren. Ik had al dezelfde klachten als voordien als mijn maandstonden moesten komen. Ik dacht zelfs dat ik weeral helemaal niet zwanger ging zijn doordat ik dat gevoel had. Maaja, dan op de dag dat ik moest menstrueren was er nog niet en de dag daarna ook niet dus maar een testje gedaan dan hé! Daarna verdwenen spontaal al die menstruatieklachten denk dat het gewoon een beetje psychologisch is!