ubiquinol

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door STMJ, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. STMJ

STMJ Lid

5 feb 2016
    12
    7
    3
    NULL
    NULL
    Dag dames,
    Na een goede tip over ubiquinol (voor betere eicellen) ben ik ongeveer 3 maanden geleden gestart met het innemen hiervan.
    Nu heb ik komende vrijdag de punctie (en dus hopelijk zondag terugplaatsing!).
    Mijn vraag is of diegenen die ook ubiquinol hebben geslikt, dit ook nog deden na de terugplaatsing? Waarom wel of niet?

2. MCGB

MCGB Actief lid

21 aug 2013
    265
    0
    16
    NULL
    NULL

Hoi, ik ben ook aan ubiquinole te slikken. Heeft het bij jou iets toegevoegd? Hoeveel had je genomen per dag?
    Alvast bedankt.

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Welk soort/merk hebben jullie?
    Ik ben ook benieuwd of het betere eicellen geeft.

4. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ha meiden ik gebruik ook ubiquinol 200mg bestel ze bij body en fit. Dit omdat ik slecht reageerde op hormonen bij iui. Zelfs maar 1 ei bij 112 fostimon. We starten binnenkort met ivf en ben bang dat ik een poor responder ben of al "oude" eitjes heb. Dus of het iets gedaan heeft of doet weet ik niet maar slik gestaag door.
    Lieve goldfishie jij ook nog geen geluk :( volgens mij zijn wij de enige 2 van ons groepje van vorig jaar.... 0 bevruchtingen moet echt als n ramp voelen na al die spuiten? En hydrosalphinx hoe zijn ze daar achter gekomen?

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Truus: kan je ook overstappen naar gonal? Wellicht dat je lichaam dan meer follikels aanmaakt? En zorg ervoor dat je een startecho krijgt zodat je gyn kan zien hoeveel follikels er klaar liggen, dan kunnen ze daar de dosis op afstemmen.

De hydrosalpinx (eileider gevuld met vocht) zijn ze tijdens de echo's achter gekomen. Bij de startecho alles rustig en bij fm1 al vocht te zien. Ik heb bij ivf 1 decapeptyl gespoten voor de remming en gonal (dosis 150) voor de stimulatie.

Ik heb vorige week nog een echo gehad en toen zat het vocht er nog steeds, het lekt dus niet. In principe kan het geen kwaad. Behalve dat de kans op een natuurlijke/spontane zwangerschap heel klein is geworden door 1 niet werkende eileider. Maar ja, na bijna 3,5 jaar zonder resultaat is onze kans hierop al 0,0.

We gaan binnenkort voor icsi. Helaas weer opnieuw starten met spuiten. Maar dan weten we wel eindelijk of het kan of niet.

6. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Hmmm ja hoor er verschillende dingen over. Dacht dat het niet goed zou zijn bij innesteling zo n eileider. Maar zo lang hij niet lekt kan t waarschijnlijk geen kwaad. Ik ook aan decapeptyl en 200 fostimon, dat is afgestemd op de resultaten bij iui. Morgen weer echo en zal dan vragen naar de eitjes te kijken. Ik stel het starten steeds uit want "heb er geen zin in". Bang voor nog meer teleurstelling maar dat gevoel ken je vast, helaas.

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Helaas kan een hydrsalpinx ook kwaad als hij niet 'lekt'. In NL doen ze er heel luchtig over, maar in Gent zei dr De Sutter: "je 2 ivf pogingen terwijl de hydrosalpinx er nog zat kunnen wij niet meerekenen. Iedereen weet dat een hydrosalpinx je kansen negatief beinvloedt."

En ik ben met ubiquinol gestopt na de tp.

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Dank je wel voor de info Hilly. Heb jij het ook gehad?

Mag ik vragen of de hydrosalpinx de eitjes negatief beinvloed voor de punctie of voor de tp?
    Is dan daardoor de kwaliteit van de eitjes minder? Of zorgt het alleen ervoor dat et eitje niet kan innestelen?

9. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag je ubiquinol ook gebruiken als nog niet bekend is of je een verminderde eicelkwaliteit hebt? En als je nog maar 25 bent?
    Is het gewoon een "baadt het niet schaadt het niet-middel"?

Ik wil het graag gaan gebruiken als het eventueel kan helpen bij betere eitjes, want op dit moment weten we (nog) niet wat er is, maar ik wil graag iets gaan doen als het niet schadelijk is en helpt

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Het vocht is toxisch en zorgt voor een ongunstig klimaat. Beleid in Gent is standaard om een hydrosalpinx te verwijderen voor de start van ivf of icsi.

11. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Baat het niet, het schaadt ook niet ;)

12. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke dankjewel! ;)

En hoeveel mg per dag nam je in? 1 of 2 tabletjes? Sorry voor de vele vragen hihi, ben nog een leek hierin.
    Ik zat eraan te denken om onderstaand pakje te gaan kopen. Ik las dat hierin geen dierlijke producten inzitten, en andere pakjes hadden dat wel. Ik gebruik het liefst iets natuurlijks.

Is het een goede denk je?

Bijgevoegde bestanden:

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ok, mijn gyn heeft mij verteld dat ze liever eerst starten met icsi om te kijken of mijn eitjes bevrucht kunnen worden voordat ze in me gaan snijden. Omdat ze zegt dat een kijkoperatie een kans heeft dat er iets beschadigd raakt.

Ik ga nu echt heel erg twijfelen wat ik moet doen. Heb net gistermiddag mijn schema binnen gekregen. Ik wil niet weer een poging weggooien als het weer niet lukt.

Ik een ander topic waarin ik meeschrijf zit iemand die ook een hydrosalpinx heeft en zij heeft al een dochtertje en is nu weer zwanger. Ik ging er van uit dat ik dan ook zwanger kan raken, ook al ziet dat ding er.

Maar de kans is dus wel groot dat mijn eitjes niet goed zijn omdat de hydrosalpinx er zit?

14. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Zoals ik eerder al zei: de professor in Gent begint niet met behandelen als er nog een hydrosalpinx zit. Daar zullen ze daar dus hun redenen voor hebben. Ik ken niet precies de wetenschappelijke cijfers die daaronder liggen.

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik heb Ubiquinol van Vitals gekocht en sinds maandagavond gaan slikken.
    Kan dit je ongesteldheid tegenhouden? Weet iemand dit?

16. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Nee, zal niet je ongesteldheid tegenhouden. Tarwekiemolie kan dat wel beinvloeden.

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Dank je wel voor je antwoord. Tarwekiem gebruik ik niet.
    Ik moest eigenlijk al afgelopen maandag ongesteld worden, maar nog steeds geen rood te zien. Fijn om te weten dat Ubiquinol het niet kan tegenhouden.

Deel Deze Pagina