Hallo allemaal, Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad na 9/10 wk. zwangerschap. Ong. 10 dagen gevloeid, vanaf vrijdag was het over. Dus ik dacht maandag ik zal eens een test doen die zal nu vast wel negatief zijn, maar nee.. hartstikke positief nog! Is dat normaal en hoelang duurt het voor het hcg uit je lichaam is? Normaal zou je superblij zijn met zo'n test, maar nu was ik er echt niet blij mee.. Hopelijk ervaringen hier? Groet oktober91
Wat vervelend van je miskraam! Bij mij duurde het toch wel zo tussen de 4 en 5 weken. Na 2 weken nog behoorlijk positief maar daarna ging het wel snel. Wel bleef ik nog ff zo'n tuurstreepje houden. Succes!
Het heeft er ook mee te maken hoe lang je zwanger was denk ik ook... Ik kwam er bij ong. 10,5 week achter dus dan duurt het misschien ook met ietsjes langer.
Ik had 13nov het vruchtje spontaan verloren. Ik heb vandaag eens getest om te zien of ik nog pos test heb. En twas neg. Ik zag precies heeeeeeeel heel licht een streep maar mss was dat van de test zelf zo weet niet. Maar dat is ook goed denk ik? Of niet?
Bij gebeurde de MA met 10 weken, paar dagen later de miskraam met cytotec. Na 2 1/2 week negatief, na 3 weken positieve ovulatietest. Ik heb begrepen dat je moet rekenen vanaf verlies van het vruchtje (dus niet eerste bloeding) Hopelijk is het snel uit je lijf, Sterkte!
Ten eerste: wat verdrietig van je miskraam. Het is een verlies wat mensen die dit niet hebben meegemaakt niet kunnen bevatten heb ik gemerkt in mijn omgeving. Bij mijn eerste miskraam was de test op de dag dat ik goed ging bloeden al negatief. Maar de testen werden al niet echt donker. Bij beide miskramen erna was ik acht weken zwanger toen het fout ging. Daarbij heeft het toch wel 2-3 weken geduurd voor de test weer negatief was. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel goed zwanger bent.
Bedankt voor jullie reacties, en steun! Ik ga volgende week nog eens testen om te kijken of het minder word, of hopelijk weg is.. Ik wil zo graag weer zwanger worden, dit is echt frustrerend dat je voor je gevoel nu nog niet verder kunt..
Vanmorgen gelukkig negatief getest.. Alleen was dit een action test en vorige week een kruitvat test Nu las ik net dat die van action minder gevoelig zijn.. Maar als de test negatief is mag ik er wel van uit gaan dat het HCG weg is toch of ieder geval heel weinig nog..?
Fijn dat hij negatief is geworden - daar mag je wel vanuit gaan hoor. Action wel gevoelig je mag al voor dageb voor Nod er mee testen
Sterkte met het verwerken van je miskraam. Fijn dat je test negatief is. Hopelijk is dit een beetje afsluiting voor je. Hopelijk mag je snel weer positief testen