altijd dat gezeur..

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Siem, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Dat is natuurlijk jouw idee van verstandig zijn. Andere mensen hebben hier weer andere meningen over. Ik studeer nog, maar ga ook voor kinderen. Ik ben zeker wel verstandig bezig.

2. Mamabeer17

20 dec 2007
    46
    0
    0
    student
    maastricht
    Inderdaad !

Ik vind ze hier soms nog meer zeuren dan in thuissituatie
    Oke ik ben 17 en blablabla, maar als we echt willen,
    Laat ik me heus niet tegenhouden hoor.

Wij gaan er gewoon voor, no mather what iedereen zegt.

3. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    ag laat ze comentaargeven niets van aantrekken...

oke dat mensnen van 15 ,niet bewust zwanger moeten worden OK...

maar als je nu perongeluk zwanger wordt, moet je het dan laten wegnemen.... Neeh tog, dan moet je maar je verantwoordelijkheid opnemen vindt ik en ik vind het juist dapper van ons dat we er dan voor kiezen van we houden het,ik laat het niet wegnemen... dat kind heeft ook recht op leven, als je het laat wegnemen dan loop je weg van je problemen in de plaats van oplossen!
    Ok we gaan het moeilijk krijgen , maar we reddenhet egt wel hoor, ik ben nu al vollop aan het sparen voor de kleine.... En jah ik ga ook steun nodig hebben van men ouders, maar ik ga eerst men studies afmaken en dan zo snel mogelijk werk zioeken en nu werk ik ook al in de weeknends, nu is het aan mij om voor men kindje te vechten en ik vindt niet dat mensnen gwn in het algemeen een oordeel moeten uiten van tienermoeders zijn onverantwoordelijk.... Ik ga vechten voor men kindje dat het een goed en normaal leven krijgt!
    XX.

4. Mamabeer17

20 dec 2007
    46
    0
    0
    student
    maastricht
    Inderdaad !
    Goedzo meid !

Jij word goeie mama :D

Gewoon vechten voor je eigen wil !
    en niks aantrekken van wat ze hier allemaal zeggen.
    Maarja. gek word je er wel van

5. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    15 vind ik persoonlijk wel erg jong...ben je er dan uberhaupt al uit wie je bent in het leven en waar je staat?

6. Mamabeer17

20 dec 2007
    46
    0
    0
    student
    maastricht
    wat vind je dan van 17
    ps. 18 bij bevalling

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wat doe je hier dan, als iedereen toch zeurt en je er gek van wordt? :(

8. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    Jah ik vindt 15 ook erg jong, maar ik heb er wel nie voor gekozen he ....
    en ik vindt gwn ik ben zwanger door mijn eigen schuld moetik ook gevolgen dragen... en daarom heb ik het niet weg laten nemen, of had ik dat dan wel moeten doen?

Xx.

9. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Helemaal mee eens,
    Wat had je anders moeten doen?
    Abortus, dat is pas zielig dat kind heeft ook recht op een leven.
    Of voor adoptie afstaan dat zouden ze zelf ook niet kunnen.
    Bij mij was het ook niet geplend maar wel gewenst.
    Het is je eigen schuld dat het zo gekomen is en dan moet je de gevolgen maar dragen als het nou positief of negatief is
    xx Celina

10. Niet meer actief

@mamabeer17:

je kan wel vinden dat je hier gezeur krijgt maar raar vind ik het niet.. ik ben zelf ook jong moeder maar als ik jou zo hoor dan ppfff moet ik toch even zuchten hoor.. dat je 17 bent maakt niks uit maar dat je nog maar net met je vriend bent en dan al kinderen wilt.. dat je er van uit gaat dat je vader je wel helpt als je geld nodig hebt.. dat je vriend "wel" 1000,- verdient (is niet veel hoor om met 3 man van te leven) dat je zelf nog niet eens stabiel in het leven staat omdat je erg onzeker bent in je relatie en zelfs je polsen doorsnijd...

ja sorry hoor maar logisch dat mensen gaan "zeuren".. jij ziet het als zeuren.. ik zie het als mensen die jou advies willen geven maar jij gewoon niet wil horen :rolleyes:

11. Vlindertje S

Vlindertje S Actief lid

31 aug 2007
    147
    0
    0
    ik heb nog geen last gehad van "gezeur'' van mijn omgeving
    maar dat komt misschien ook omdat ik al 4 jaar samen ben met
    mijn vriend, we vast werk hebben, een auto hebben en al 2 jaar
    samen wonen :)
    ze hadden het misschien al stiekem verwacht...

12. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Nee absoluut niet. Ik vind het heel goed dat je je verantwoording neemt. Ik doelde eigenlijk meer op 15 en bewust zwanger worden. 17 vind ik ook te vroeg ja. Op je 17e ben je echt nog niet volwassen.

13. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    Jah is miss wel waar, en 17 jaar opzich oke, maar na zo een korte relatie...
    Maar jah als ze haar er sterk genoeg voor voelt, dan hou ik haar niet tegen het is haar leven en haar keuzens :D

XX.

14. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    vind het heel knap dat je op je 15de besloten heb om toch je kindje te houden! daar heb ik echt veel respect voor!

ik snap alleen sommige meiden onder de 18 niet die er echt bewust voor kiezen om kinderen te krijgen! ik vind mezelf al zo jong (net 21) en ik heb er niet bewust voor gekozen om aan kinderen te beginnen! heb er wel voor gekozen het te koesteren.

een kind is niet alleen leuk, zwanger zijn is zelfs niet altijd leuk!
    en dan nog maar hopen dat je kindje volledig gezond is!
    je moet overal rekening mee houden, als je aan kinderen begint!

Alles draait om je kind, je kind MOET overal mee naar toe,
    of je MOET oppas regelen.

wat ik er nog over kwijt wil is,

kinderen kan altijd nog, waarom voor je 18e?

15. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ik was ook 16 toen ik zwanger bleek van mijn oudste, en heb er ook mijn verantwoording voor genomen.
    Maar bewust op deze leeftijd aan kids beginnen...no way..niet verstandig vind ik!

tienagemum..vind het superknap van je dat jij ook je verantwoording neemt ;)

16. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    Het is inderdaad, niet zo verstandig om dan al aan kids te beginnen , maarjah ik heb ook al veel comentaar gekregen nu al een kind, jah ik weet het het is vroeg maar wat moest ik doen! En ndan ook de woorden dat kon tog niet die is veel te jong, dat ze eens allemaal zwijgen, die mensen weten de situatie tog ook niet! Hoe en waarom

Xx.

17. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Het lijkt me heel moeilijk om op jouw leeftijd een kind te krijgen. Toen ik 15 was dacht ik dat ik wist wie ik was, maar kwam ik er ook achter dat ik dat helemaal niet wist. Ik was op mijn 15e ook nog niet met sex bezig, dus zwanger was ik toch al niet geworden haha.

Wel vind ik het van volwassenheid spreken dat jij je verantwoording neemt. Echt heel knap!

18. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    Njah maar ik lig mentaal wel wat voor hoor...
    Ik had een relatie met iemand , bijna een jaar dus het was niet even snel in bed gedoken... We hebben alles rustig gedaan enzo maarjah , dat moeten jullie niet weten he ;) .
    Maar uitgaan enzo en van die zaken intereseert me helemaal niets( dan heb ik liever met iemand eens een goed geprek i.p.v uit te gaan )... Ik dacht natuurlijk ook helemaal nog niet aan kinderen maarjah het is nu zo gelopen... Dan moet je je verantwoordelijkheid ook maar opnemen en ik zal vechten voor men kind daar ben ik al helemaal zeker van! hoe moeilijk het op sommige momenten ook zal zijn!

XX.

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal,

nou ik lees hier zo even snel wat en wou ook wel mee kletsen..
    alleen helaas een hoop gezeur hier volgens mij en waarover? over de leeftijd/.... kom op meiden iedereen weet zelf wel wanneer je er klaar voor bent voor een kleine of niet? toch... kijk de 1 is 15 en kan beter een kind opvoeden dan iemand van 40.. ik vind altijd maar zo je velt het zelf wel of je er klaar bent of niet...

kijk en ik dan? zullen een hoop dan ook wel commentaar op hebben ben 18 jaar en heb een kleine van 11 maanden mijn vriend is 22 jaar en hebben besloten om nu voor een tweede te gaan...

maar meiden die jong mama zijn en het allemaal goed redden of jong zwanger zijn... joh kom op en laat iedereen lullen wat ze willen.. toen ik zwanger was ook een hoop commentaar gehad van andere van zo jong.. ja en.. was zelf me pil vergeten en zo lomp geweest om het neit veilig te doen.. maar toen het bleekd at ik zwanger was waren we dolgelukkig en nu nog...!

20. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    jah een hoop gezeur over de leeftijd, als ik het aan men schooldirecteur vertelde, wat een preek heb ik gekregen zeg!
    Dat hij eens zwijgt, ik weet zelf waar ik voor sta en ze moeten me dat niet altijd inpeperen hoe dom ik wel ben geweest, dat weet ik ondertussen wel al zelf en ik weet ook dat ik het heel moeilijk ga krijgen, ze moeten me dat niet altijd vertellen!
    Soms kan ik daar zo kwaad over worden he!

Deel Deze Pagina