altijd dat gezeur..

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Siem, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Lijkt me een goed idee , een discussie hoek, speciaal voor het pittigere werk.. :oops: :) want ik vind het best jammer dat er zo vaak een slotje geplaatst word op topics waar een pittige discussie gaande is. ;) Ik geloof dat ik al eens geklaagd heb daarover. ( slotjes ) :oops: :)
    Het verwonderd me dat deze nog open is! :D

2. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Mee eens! Haha zullen we maar afspreken dat we elkaar maar niet meer zo in de haren vliegen dan Linda..? ;) Want ik denk dat wij, als die hoek er komt, elkaar nog erruuuuuugg vaak tegen zullen komen..! :p

Liefs :)

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Poeh, na 20 minuten dit topic doorgespit te hebben.. Respect voor de 'jonkies' onder ons! (ben zelf net n oude muts geworden :) . En idd een felle discussie die is 'bijgelegd' voor zover mogelijk.. ;) . Kop op meiden, er zijn veel 'ergere' dingen maar vergeet niet.. Bovenal MOOIE dingen op de wereld dan je hier zo gruwelijk over op te gaan winden, dat wilde ik ff kwijt. Oja en Ranjeewha ook jij heel veel respect zeg! Vind t allemaal superknap hoor, moet er zelf niet meer aan denken.. :(

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hihih patries..!
    Noem jij mij nog Ranjeewha.. hahah..!
    Bij de maart mama's noem je me gewoon bij mij naam toch?

Maar dankje wel!

5. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ikke wil toch ook ff mijn mening geven.

Ik was 16 jaar toen ik zwanger raakte van mijn oudste (ongepland van mijn ex), woonde nog thuis en ging net beginnen aan het vervolgonderwijs, waar ik al snel mee stopte om er voor mijn kindje te kunnen zijn.
    Mijn ouders hebben me met alles geholpen....hebben de hele babyuitzet betaald en deden ook de luiers en voeding.
    Toen ik 19 jaar was heb ik samen met mijn huidige vriend een huisje gekregen, we waren toen al 4 jaar samen en dus een vaste relatie ;)
    Ik ben nu 26 jaar en zwanger van mijn 3e kindje, ben een thuisblijfmoeder en mijn vriend werkt in 5-ploegendienst.

Vind idd dat mensen erg snel oordelen over tienermoeders en heb vaak genoeg rotopmerkingen gehad van mensen, maar ja das hun probleem.

6. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Hoi Iloon.....zat ff te rekenen, 16 zwanger, 19 samenwonen, al 4 jaar met vriend? Stoute meid geweest of gewoon ff rot tellen zo.....(in de zin van een maand later 20 worden ofzo...) Haha, geen probleem van maken hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig aangelegd....

Als ik moet zeggen dat het sinds 4 december 2000 uit is met mijn ex en sinds 3 december 2000 met mijn huidige man ben................ :oops:

@ Daya en Linda, ehm, ja wil jullie verdere discussies nog wel meemaken, haha, erg vermakelijk!

Dussss moderators "de scherpe kant"? Hmmm...welke onderwerpen zijn dan leuk...roken is altijd leuk, Geert Wilders doet het hier ook erg goed enne....hebben we nog meer?

Moet nog uitkijken dat het geen melige bende wordt dan, want ik vermaak me nu al!

7. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Whahaha wat dacht je van 'een tik voor de billen moet wel/niet kunnen', 'het nut van de drie rrr'en' of '8jaar en een mobieltje'..! ;) Ik noem maar een zijstraat..... :p

8. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @Judy,

Meid dat is nog niks 4 dec uit maken en 3 dec wat hebben.
    Haha hier is het nog vreemder gegaan. Mijn vriend heeft het 15 okt uit gemaakt en 5 uur later hadden wij haha.
    Al moet ik wel zeggemn we hadden wel al een jaar een oogje op elkaar maar nooit wat gedruuft. Wel 2 weken lang al gesmst en 15 okt toch afgesproken.

Nog meer vreemnde verhalen ;)

xxx

9. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Euh, mijn hubbie en ik raakten zwanger de allereerste keer dat we het bed deelden.....! :oops: Telt dat ook?! :p

10. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Dat was niet gepland overigens, en helaas werd het een MK op 7 weken.. :cry: Maar daarna zijn we er wel 'voor het echie' voor gegaan hihi! :p

11. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Nog meer vreemde verhalen, nou ja, wij hadden stiekem ruim een jaar ervoor al een weekje het bed gedeeld, maar dat is een heel zwaar geheim.........................................waar iedereen vanaf weet alleen mijn ex niet :oops: dus dat hebben we maar even zo gelaten, haha.....

@ Daya, vruchtbare typjes dus! haha.....ja, het gevolg mk is minder leuk, maar het is wel een verhaal zeg! De eerste keer zwanger....wauw! Als mij dat was overkomen had ik bij jullie in het tienermamatopic gekund....15, ooooohhhwwww, dan had ik een lading commentaar over me heen gehad zeg!

Enne, ik dacht ook al aan die tik op de billen ja, hihi.... Zo ze lezen hebben we onderwerpen genoeg!

12. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Oeh stoute meid zeg! Laat je ex er maar niet achterkomen whahahahaha! :p

Whaha mijn man was niet bepaald mijn eerste vriendje hoor..! :oops: Ben eerlijk gezegd niet erg zuinig op mezelf geweest....... Ik heb in drie jaar qua vriendjes enzo alles uitgevreten wat anderen in 20 jaar doen.. Maar ja toen was ik er wel meteen klaar mee haha en was ik al mijn wilde haren kwijt! Mijn oudste dochter heeft ook een andere verwekker dan de jongste twee he.. Nee, anders was ik 14 geweest bij de zwangerschap....... Brr, ik had het toen wel mooi gevonden denk ik maar achteraf is het maar goed dat het niet zo is! Haha maar dat is al uitgebreid uitgelicht in voorgaande discussie.. ;) En ja wij zijn echt mega-vruchtbaar, soms heb ik daar best moeite mee.. Zou zo graag een beetje vruchtbaarheid weggeven............. Dan wacht ik wel een rondje weejewel....... :cry:

Liefs

13. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ons verhaal zit zo:

Ik leerde mijn huidige vriend kennen toen ik net 1 maand met mijn ex uit elkaar was. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was waren mijn huidige vriend en ik al 3 maanden samen en uit echo bleek ik 4 maanden zwanger te zijn. Dus rekensommetje was zo gemaakt ;)
    Toen mijn huidige vriend en ik 4 jaar samen waren, en ik dus 19 jaar was zijn we gaan samenwonen.
    Nu zijn we september alweer 10 jaar samen en hebben nu samen 1 dochter en ons 2e kindje is op komst. De oudste is alweer 9 jaar ;)

enne vragen staat vrij ;) :)

14. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ Daya, ach, ik was er ook vroeg bij hoor, achteraf misschien iets te vroeg, maar goed, wat gebeurd is is gebeurd, haha.....het verstand kwam gelukkig later nog.....

Enne dat van die vruchtbaarheid...ik was nog geen zes weken na het stoppen met 14 jaar pil ook zwanger, dus ja, geloof dat wij het ook hebben.... Kan me voorstellen dat het lastig is, zeker op deze site, al die problemen, het wachten, de onzekerheid, jeetje.....

@ Iloon, Oh :oops: ik snap het....haha....mooie telling zo! Enne, petje af, zowel voor jou als voor je partner (en dat geldt dan denk ik ook voor Daya), dat jullie partners er zijn voor jullie kindje, die niet van hunzelf is....
    Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 7 maanden oud was, mijn moeder kent mijn stiefvader sinds ik 1,5 ben en ik weet dus niet beter dan dat hij mijn vader is......ook hij heeft mij opgevoed alsof ik van hem zelf ben en nu hij opa is, is het nog veeeeel erger, hahaha....

Owww, worden we een sentimenteel topic.....mmm DaYa nog wat peper in huis?

15. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Grijns, tobasco ook goed? :p

Hier was het bij Dariënne in 1 ronde raak, daarna die MK door de pil heen, vervolgens na 2 cycli zwanger van Yashyra en 2 rondes na de bevalling was dit kindje al in aantocht! Ofwel we hebben vijf cycli gedaan over vier zwangerschappen.. Het is gewoon echt oneerlijk.. En wat je zegt, zeker als je vaak op dit soort sites kijkt, en het meedoen aan Babyboom drukt ons ook behoorlijk met de neus op de feiten.. We zijn superdankbaar, maar ik zou het zo graag weggeven als ik het kon.. Niet mijn kinderen natuurlijk haha maar wel de mogelijkheid om een kindje te krijgen.. Pff sterk spul he die Fisherman's Friends.......

Om het even af te maken, Dariënne is dus wel degelijk een kind van mijn man..! ;) Hij was ten tijde van de conceptie alleen verhinderd hihi! :p Nee serieus, Dari weet niet beter en mijn man heeft haar zelfs op zijn rug laten tatoeeren dus de eerste de beste die wil beweren dat het zijn kind niet is, kom maar op! :evil: :p Hihi zonder gekheid, als je een kindje adopteert is het toch ook jouw kind? Dat is niet van een paar genen afhankelijk.......

16. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Amen!

haha....enne, pffff.....flink tempootje, eigenlijk non stop zwanger dus! Wauw! Voel me nu helemaal een oude muts, hihi, bijkomen van een bevalling van maar 32 weken......

17. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Jaa mijn huidige vriend was toendertijd ook 17 jaar toen hij mij met mijn kind accepteerde en mijn zoon weet wel dat hij andere papa heeft, maar vind dat niet belangrijk.

18. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Haha Judy, klopt.. Ondanks dat mijn oudste een andere verwekker heeft heb ik drie kinderen op iets meer dan drie jaar.. Ik draag nu al bijna twee jaar alleen maar positiekleding.. Ben het nu wel een beetje zat hoor.... Pff ik wil nu wel weer eens een keer mijn lijf voor mezelf hebben..

Maarre, ben jij bevallen op 32 weken?! :confused: Dat moet schrikken zijn geweest!

Iloon, dapper hoor van je ventje! Zeker omdat hij ook nog zo jong is/was, voor jongens is dat anders denk ik omdat hij (naast het feit dat hij biologisch niet de vader is) het kind niet in zich heeft gehad.. Tenminste dat kan ik me zo voorstellen!

19. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik weet niet of ik mijn mening nog mag geven aangezien het topic eigenlijk al ergens anders overgaat. ;)

Maar ik ben nu 32 en heb een zoontje van 2,5 en we zijn bezig met de tweede. Ik wou ook altijd jong moeder worden maar helaas is dat er niet van gekomen ivm slechte relaties en een slechte gezondheid. Ik vind het nog steeds jammer dat ik niet eerder kinderen heb gekregen maar je moet je leven leven zoals het gegeven wordt.
    Ik heb veel respect voor alle moeders omdat het nog steeds (vind ik) een onder geschatte baan is. Er wordt altijd van je verwacht dat je 24 uur klaar staat voor je kinderen (natuurlijk doe je dat ) maar ik denk dat er nog heel veel mensen zijn die zeggen als je het even moeilijk heb (maakt niet uit wat voor leeftijd) dat je er zelf voor gekozen heb.
    Meiden, kinderen zijn een geschenk uit de hemel en ieder is trots op zijn eigen kroost, wat de toekomst ook brengt.

groetjes
    conny

20. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Amen!!!

Maar met een ding heb je wel gelijk trouwens, weer zo'n vooroordeel....... 'Oudere' moeders moeten een eigen leeftijd houden en hebben recht op ontspanning of een avondje uit, maar jonge mama's moeten vaak sméken om oppas omdat zij het commentaar krijgen dat ze 'dan maar niet aan kinderen hadden moeten beginnen'!!! :evil: Dat is toch triest?! Ik hoef me niet te bezatten in de kroeg (vreselijk) maar even een avondje voor mezelf, of voor mij en mijn ventje, dat heb ik ook nodig hoor!! Ook daar hoef je geen 30+ voor te zijn........ Volgen jullie me nog?

Liefs

Deel Deze Pagina