Altijd de afstandsbediening kwijt!

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder84, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Erg he! Wij zijn de afstandsbediening van de Apple tv nu al
    Een maand kwijt... Ik mis m😢

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Heel herkenbaar. Wij waren onze afstandbediening kwijt, alles afgezocht, maar onvindbaar. Toen heeft mijn man een nieuwe besteld bij ziggo. Later kregen we nog zo'n zelfde afstandbediening van mijn vader die vroeger een horizon-box had, maar dat opgezegd had. Uiteindelijk vonden wij de eerste afstandbediening na maanden op een heel onlogische plek terug. Dus nu hebben we er drie.:) En nog presteren wij het wel eens, dat als we de televisie willen verzetten dat ineens al die drie afstandbedieningen even onvindbaar zijn.:(;)

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ja, hier ook haha!

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hahaha ja de kerstboom is uitgeplozen, de kussens vd bank gehaald, onder de kasten gekeken en er zijn nog zoveel plekken waar het kan zijn ;) we vinden het vast terug wanneer we een nieuwe besteld hebben. En dan ga ik zo'n tracker erop plakken :D

De opmerkingen over wat ik mijn 4 jarige kind moet leren of wat hij zou moeten weten, negeer ik maar even. Ik vraag niet om opvoedingsadvies :cool:

5. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Als je écht iets terug wil vinden moet je gewoon 4 weken je het leplazarus zoeken en dan na precies 4 weken een nieuwe bestellen.
    Gegarandeerd dat de oude binnen 3 dagen opduikt.;):D

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Moet je daar zo voor uit de hoogte doen...?:(

Waarom zou je elke keer op zoek willen naar afstandsbediening terwijl de oplossing simpel is... of je laat je kind er niet aankomen of je legt m hoog... opgelost

7. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Hier vind ik hem steevast terug in mijn vriend's hand (soms de linker, soms de rechter).

8. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ook mijn punt... je wil weten hoe je hem makkelijker terug vindt de volgende keer; zorgen dat je kind 'm niet kan pakken óf hem leren 'm niet te verstoppen. Maar ja, dat advies mag je kennelijk niet geven ;)

9. Vlinder84

Bedankt voor jullie advies, Biny en Fuddey :) Doe er niks mee :D

De rest, ja zo zal het gaan :D het is geen dure afstandsbediening gelukkig. Kan er beter meteen 3 bestellen :D

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Vraag dan ook niet om advies;)

11. Vlinder84

Darling, vroeg ik om opvoedingsadvies? Nope. Ik vroeg waar jullie het zouden verstoppen als jullie een 4 jarig jongetje waren. Maar inleven in de wereld van een kind is te moeilijk? Ik vind de neiging van sommige mensen om te pas en te onpas zich te bemoeien met (de opvoeding van) anderen irritanter dan mijn 4 jarige die in zijn onschuld en spel iets kwijt raakt. Maar hey ga er vooral over door, ik doe er nog steeds niks mee :D

12. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Je vraagt of er chips bestaan om hem makkelijker te vinden als hij kwijt is; gewoon hoger leggen lijkt me eenvoudiger. Dat is geen opvoedingsadvies.

13. Vlinder84

... 😴

14. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    :D

Ben wel benieuwd waar hij uiteindelijk op gaat duiken hoor ;)

15. Vlinder84

Ik ook! :D ik zal het tzt laten weten. Handig voor ouders om als referentie te gebruiken bij toekomstige vermissingen van den afstandsbediening...

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Ik ga nu direct beginnen met de heropvoeding van mijn man. Dat is nl. degene die hier meestal de AB kwijt maakt. Dan zapt hij en gaat aan de wandel met dat ding nog in zijn handen en zo belandt hij op onmogelijke plekken. Heel frustrerend. dat is nl. altijd net als ik in gedachten heb "hup kids op bed en lekker languit op de bank voor de tv" En dan moet ik dus eerst een zoektocht houden. Succes met zoeken

17. Vlinder84

Hoog leggen voortaan! Zodat het ettertje er niet bij kan :D

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    :D:D:D:D:D
    220 stroom erop is ook nog een idee...

19. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Haha, ik moet dan ook wel heropgevoed worden, ben namelijk diegene die altijd de afstandsbediening kwijt speelt, laat hem dan meestal in de keuken liggen ofzo.

20. Vlinder84

Nah dat gaat te ver!

:D:D:D

Deel Deze Pagina