Ik besef me net dat ons zoontje van 2 met de afstandsbediening heel braaf is. Hij pakt hem nooit behalve om hem aan mij te geven haha. Hij verstopt voornamelijk zijn eigen speelgoed: onder de bank en achter het dressoir! Daar al gekeken? Ik hoor verder van vriendinnen dat vaatwassers ook heel gewild zijn bij peuters en kleuters haha
Hm.. Mijn onopgevoede 37-jarige blijft ook maar aan die afstandbediening komen en dan niet terugleggen. Kids gelukkig geen fascinatie met de afstandsbediening . Wij hebben onze tv heel hoog opgehangen omdat onze autist het scherm maar bleef aanraken en onze tv geen tablet is. Het dressoir eronder is dus ook hoog (waar de afstandsbedieningen liggen) en dat maakt de barrière groter. Nu ze zes zijn, ligt het nog steeds niet in het zicht (en dus niet het eerste wat een obsessie-object wordt, al kunnen ze er nu bij met stoel/trapje). Wellicht een hoog bakje aan de muur naast de tv? Mijn kids zouden de piep/gps-sleutelhanger namelijk waarschijnlijk slopen van de afstandsbediening omdat je die erop moet plakken zonder geboord gat. Tenminste, hier geen sleutelhanger-gat aan de afstandsbediening.
En vindplaatsen: eerst de vaatwasser, afwasmachine, douche etc. afvinken: dat is dodelijk voor het apparaat. Daarna... schoenen, jassen, kastjes, (school)tassen, alles waar ze jou dingen zien opbergen. Dat is een opruimplek tenslotte
Ja dat probleem hebben wij ook idd, dat ze de tv zien als tablet haha (oudste heeft ook ass en de jongste adhd). Onze tv hangt ook hoog. Het is idd een goed plan om er een hoge kast onder te zetten. Al is mijn kleine erg vh klimmen die trackers zullen ze er hier afslopen ja Onder de bank ook gezocht trouwens! Behalve een boel lego, een vork (?) en een hoeveelheid stofwolken waar ze zelf een huisdier van kunnen knutselen; geen afstand. Ik ga straks weer verder zoeken.
Precies, hier ligt de afstandbediening gewoon in een hoog kastje. Daar kan mijn 2 jarige niet bij. Samen met de gids, want die verdwijnt anders in de mond van zijn babybroertje. Toevoeging: de plek waar ik iedere avond even kijk na het opruimen is in zijn loopauto onder een klepje. Daar vind ik allerlei spullen die hij tijdens het spelen hoognodig mee moest nemen in zn auto. Dat kan werkelijk álles zijn. (Wel handig = ook een vaste plek )
Afstandsbediening al gevonden? Kids verstoppen het echt op de onlogische plek hier eens een sleutelhanger gehad met geluidje aan mijn sleutelbos.. werkte voor geen meter als ik floot of klapte geen geluid.. deed ik niks reageerde dat ding.. vanochtend mijn gsm in de prullenbak gevonden voordeel gsm kun je opbellen gaat lastig met afstandsbediening.. succes ermee zodra je een nieuwe afstandsbediening hebt ligt hij zo voor je neus
Proest! Ben blij dat mijn dochter die leeftijd, waarop je je sleutels in je schoenen terug vindt, grotendeels gehad heeft! De nieuwe uitdaging is nu om haar uit de buurt van dingen te houden, want hoog leggen heeft geen zin meer: ze vindt altijd een manier om er hij te komen.
Ik had vroeger een kat die werkelijk alles wat los en vast zat jatte en in zijn kattenbak verstopte! Vreselijk irritant! Meestal jatte hij peuken uit de asbak, lag het kleed of de vloer weer vol met as en had meneer weer grijze sokjes.... Ook had ik zo'n blokje in de asbak staan waarin je je sigaret rechtop kon zetten en dan ging ie vanzelf uit. Dat ding had sentimentele waarde want hij was van mijn opa geweest, maar helaas, gejat en verdwenen met de kattenbakvulling... Evenals andere kleine dingen. Hij jatte ook tampons uit mijn tas, en de stop van de gootsteen om een paar voorbeelden te noemen.... Raar beest.....
Ladies and gentleman, we got him! En het was toch niet de kleuter denk ik Hij was tussen de bank gegleden, er echt helemaal in aan de zijkant Man en ik geven elkaar de schuld Gelukkig hadden we nog geen nieuwe besteld.
Echt he die bank? Ik vind er ook altijd vanalles van eten tot bakjes en speelgoed. Voordeel is wel dat ik altijd weet of manlief grondig of met de Franse slag met de stofzuiger in de weer is geweest (zijn taak)
Ja bizar he? Er kwamen zelfs borden, een pijl en boog set en een robot onder vandaan hahaha En een chocolademuntje die ik niet mocht opeten van manlief, want dat was goor We hebben een grote, zware bank, dus daar kom ik niet vaak met de stofzuiger
Wij waren hem ook altijd kwijt, zitten m'n man en ik savonds op de bank en kunnen we gaan zoeken want de kinderen hebben hem gebruikt en weer eens niet opgeruimd haha! Ik heb toen KPN gebeld met de vraag of we een extra afstandsbediening kon krijgen... De volgende dag lag hij al in de brievenbus.. nu hebben m'n man en ik onze eigen en de kinderen die van hun. We zijn hem dus nooit meer kwijt, de kinderen zoeken die van hun elke dag weer hihi! Maar ons probleem is dus opgelost
Ja natuurlijk! Als ze het dit keer niet waren, is ie alvast voor de volgende keer Geen film-avond voor mij helaas vanavond, ben aan het werk (en ja, dat forummen tijdens werktijd mag vd baas, ik ben de baas )
Zo herkenbaar!!! Elke dag is het hier een helse zoektocht naar die helse dingen. Hoe vaak ik al in tranen heb gestaan omdat ik ze maar niet kan vinden. En de kinderen maar roepen dat de tv elk moment kan uitvallen. En elke keer opnieuw steken ze gewoon ergens in of onder de bank. Maar dat ding lijkt elke keer wel nieuwe verstopplekken te hebben.