wie ook op t wachtbankje en "pijntjes"

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door loveisuss, 25 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames..

Hier vandaag op 10 dpo en niks meer van mn lichaam snappen.
    Heb sinds 3 dagen een soort van spierpijn rechtsonder in mn buik en sinds gister
    en vandaag af en toe flinke steken in mijn onderbuik en vagina..vooral bij rekken of te snelle bewegingen.kan me niet herinneren dat k dit ooit heb gehad.meer dames die dit herkennen?

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Herken het niet, maar wie weet is het wel een begin. spannend!

3. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik gespannen borsten heb... En voel soms wat in mijn onderbuik, maar denk ook dat ik me dingen verbeeld..

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hier ook op het wachtbankje, maar geen pijntjes! Ben hard op zoek naar tekenen maar helaas...misschien nog te vroeg, nod pas zondag! Jouw pijntjes klinken goed, het zou zomaar kunnen! Succes met wachten nog!

5. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja weet ook niet meer wat ik er van moet denken..hoop natuurlijk dat het raak is!vind alleen die pijn zo raar..heb k bij mn andere zw.schappen niet gehad maar heb t normaal als k gewoon ongesteld word ook niet..gewoon maar afwachten.30/31 nod dus hoop dat ik het volhou om dan pas te testen hihi

6. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ik moet over een week ongesteld worden. Ik had gister steken onder in mijn buik, twee keer een steek binnen vijf minuten. Toen ik zwangerschap was van mijn dochter heb ik een innestelings bloeding gehad. Zou dit de innestelings zijn geweest? Ik heb verder geen klachten.

7. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik moet aankomende woensdag ongesteld worden.

Ik heb ook vaak last van mijn onderbuik, en voel ook vaak nare steekjes, ook in mijn vagina.

ongeveer een week geleden begonnen mijn borsten te jeuken, en sinds een paar dagen zijn mijn tepels groter door een tepel loopt een flinke ader die goed zichtbaar is, ook heb ik het idee dat mijn borsten groter zijn, soms doen ze ook zeer. Ik heb dit nog nooit gehad, ook niet voor mijn ongesteldheid.

Ik hoop zo dat het raak is, maar ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houd.

Nog even geduld ;)
    Succes dames !!

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Herkenbaar!

Ik lijk ook vanalles te voelen, maar ik weet niet of het nu van mijn menstruatie komt (heb altijd een week op voorhand klachten, nod is 31 januari) of dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben.
    Ik weet van mezelf dat ik eigenlijk niet op mijn lichamelijke klachten mag letten, want dan maak ik mezelf dingen wijs en is het achteraf eens zo'n grote teleurstelling...
    Afwachten maar!
    Maar die steekjes in mijn onderbuik heb ik toch ook al last van gehad...
    Niet dat het iets wil zeggen, we zien wel, spannend!

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Goh,
    je merkt het duidelijk aan mijn reactie hé :)
    Enerzijds voel je vanalles, maar anderzijds toch schrik voor de teleurstelling.

Ik MOET gewoon afwachten :)

10. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Hey dames,
    Wat herkenbaar! Ik heb alleen geen idee wanneer m'n nod is... Eind vorig jaar te horen gekregen dat ik pcos heb en zit momenteel te wachten op een oproep voor een kijkoperatie. Ik hoop eigenlijk dat het voor die tijd raak is.

Woensdag begonnen m'n darmen heel erg te rommelen en had ik vreselijke buikkrampen (heel erg opgeblazen gevoel), donderdag de hele dag steekjes rechts onderin m'n buik gehad, vrijdag eind van de dag weer steekjes in m'n buik, hele zware en pijnlijke borsten, sinds zaterdag stemmingswisselingen en vandaag nog een zware migraine aanval.
    Ik hoop dus op een wondertje zonder kijkoperatie of hormonen van de gynaecoloog...
    Hoop dat we allemaal snel positief nieuws krijgen :)

11. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook vaak alle klachten van toen ik zwanger was. Als ik dan test is het negatief. Ik heb twee kinderen, je zou dan denken dat je weet wat je voelt. Ik heb sinds vorige maand aders op mijn borsten en ze gaan niet weg. Ze zijn vaak opgezwollen en een maat groter, veel buikpijn. Nu is het rustig geen klachten. Vind het wel even lekker. Mijn eerste zwangerschap had ik pas met zes weken klachten, bij mijn tweede gelijk naar de innesteling en heb die steeds erger voelen worden tot ik positief testen. Ik wacht maar af.

12. Kiimesz

Kiimesz Lid

23 jan 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dinsdag is mijn NOD.
    Ik heb sinds een paar dagen erg rommelende buik.
    ook veel steekjes met name links onder.
    ben hondsmoe bleh... en kom zeer moeizaam in slaap.
    ook lage rugpijn speelt soms op..

13. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Heel herkenbaar!

Door verschillende positieve ovulatie testen, weet ik niet precies wanneer mijn ei is gesprongen. Ik voel wel van alles, word er gek van! Zo had ik vanmorgen een blaaskramp, echt opeens een verkramping van de blaas (PIJNLIJK), al vanaf 16 jan. heb ik lichte menstruatie krampjes. Gister had ik heel erg spierpijn in beide bovenbenen, dat trok door naar de liezen en onderrug.

Dit allemaal heb ik nooit als ik ongesteld word, dan voel ik namelijk 1 dag van tevoren onwijs kramp en dan is het raak.

Voor mij is het nu ronde 7 (donor inseminatie)

14. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    spannend allemaal dames!ben heel benieuwd wie straks allemaal een positieve mogen krijgen 😄

mijn klachten zijn inmiddels nog hetzelfde..

Echt enorme spierpijn op 1 klein plekje rechtsonder in mn buik
    Gevoelige borsten tepels..maar dat heb k ook als ik ongesteld word dus dat tel ik ff niet mee (wel kleine pukkeltjes tepelhof)
    Erg humeurig..kan niks hebben en dat herken ik wel weer van mn vorige zw.schappen.
    Vanmorgen ff getemperatuurd en was 37,5 (las dat dat goed is )
    Misselijk na de koffie

Klinkt allemaal hoopvol maar weet ook heel goed dat ons lichaam ons goed voor de gek kan houden..vooral omdat je het zoo graag wil !
    over 4 dagen testen..spannend!!

15. Kiimesz

Kiimesz Lid

23 jan 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn temp was vanmorgen 36.1 :(...
    maar als ik het s middags meet is het meestal rond 37.5
    menstruatie achtige krampjes en soort plopjes heel de tijd...
    borsten/tepels nog niet echt gevoelig. Wel wat meer pukkeltjes op tepelhof. Spannend he...

16. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    ik temperatuur normaal nooit..was vanmorgen ff nieuwschierig omdat ik er de laatste tijd veel over hoor.heb je wel rectaal getemperatuurd??
    Spannende tijd is dit bah..dat wachten op nod duurt zooolang!had me deze maand voorgenomen om niet overal op te letten maar automatisch doe je dat toch.wanneer is jou nod?

17. Kiimesz

Kiimesz Lid

23 jan 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb rectaal gemeten ... volgens mij zegt het niet altijd heel veel.
    ja vreselijk he! morgen is mijn NOD en die van jou?

18. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nee volgens mij ook niet..las dat ook al heb je een hoge temp je nog gewoon ongesteld kan worden omdat ie pas daald rond nod..plus vind t veel te veel gedoe hihi.
    Morgen je nod..spannend!dan zou je misschien vandaag al kunnen testen.
    Mijn nod is 30/31

19. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen wakker geworden met ongesteldheid krampen in mijn buik. Mijn borsten zijn weer opgezet en ik ben ook zo moe. Ik probeer er niet constant op te letten, maar kan het niet negeren.

20. Kiimesz

Kiimesz Lid

23 jan 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja precies het kan van alles zijn dat is zo het warrige maar ok.
    ja super spannend Haha.. ja klopt heb een clear blue liggen maar durf het nog niet bang voor de teleurstelling. Ik wacht maar gewoon af hoe het morgen allemaal loopt.
    oeh ookal je nod in zicht... ga duimen voor ons

Deel Deze Pagina