Hallo dames, Als alles klopt volgens de berekeningen en de testjes zit ik vandaag op 8 DPO. Ik dacht vanmiddag toen ik langs de kruidvat liep.. Laat ik alvast een nieuw pakje testjes kopen.. Voor aankomende week. Toen ik ze eenmaal thuis aan het uitpakken was, dacht ik ach, waarom ook niet? Bij mijn dochtertje testtje ik ook op 7 of 8 dpo (volgens de berekeningen en echo's) En wederom heb ik weer een twijfeltestje, vind ik zelf dan. Testje is gedaan om 17.00 en zonder flits gefotografeerd.
Ik zie ook echt een heeel licht streepje, en dat voor 8dpo netjes hoor.. over twee dagen weer is testen??
Dit is de originele foto! Kleuren niet bewerkt alleen wat bijgesneden. Hij is zonder flitser gemaakt.
kan je er niet nog 1 maken met flitser?? Ik zie hem op deze foto ook hoor maar ben wel benieuwd hihi xx
Dank jullie wel!! Ik durf nog niet teveel te hopen.. Heb vorige cyclus veel valse streepjes gehad.. Maar dat waren meer pennenstreepjes.. Deze is wel even dik. Owwww als het echt zo is, ben ik in de zevende hemel. Zou zo leuk zijn voor onze grote meid. Een broertje of een zusje..
Nee denk dat je beter woensdagochtend kan testen.. dan zou die toch echt iets donkerder moeten zijn hihi moeilijk ik weet het maar ff wachten is wel het beste denk ik al heb ik er wel een goed gevoel over!!
Ahhhhh pakte het testje van gistermiddag er nog eens bij.. Hij is nu heel duidelijk zichtbaar.. wel opgedroogd natuurlijk na 12 uur
Uhhhh deed er wat water bij om het gele een beetje weg te krijgen.. maar het duidelijke streepje is nu ook weer weg?? Het streepje is er nog wel, maar net als gister!