Even een topic voor de zenuwachtige dames onder ons, waaronder ik Ik heb a.s 6 sept een afspraak voor de 20 weken echo Ik ben superzenuwachtig!!! Zowel voor wat het geslacht is en of het helemaal in orde is! Wie heeft er ook volgende week een afspraak? Miss kunnen we elkaar een beetje de dagen door helpen! liefs Zina
spannend hoor voor jullie allemaal! ja ik heb ook wel een afspraak staan maar niet voor de 20 weken hebben jullie zelf een idee wat het geslacht is ? groetjes
ik heb 7 sept een herhalings termijnecho...ben nog niet zo heel zenuwachtig maar dat komt 1 of 2 dagen van te voren wel
Hoi Zina, Ik heb ook 06 september de 20 weken echo. Heb er veel zin in, maar ben ook behoorlijk nerveus. Hoop gewoon zó dat alles goed is!
hier ook volgende week een uitgebreide echo (dat is nieuw met 13 weken en met 20 een medische zeer uitgebreide echo) ben benieuwd spannend weer of t nog leeft vind ik hoor latst met 8 en 1 dag gehad.
Zo veel dames die volgende week ook een afspraak hebben zeg! Ik denk dat we een meisje krijgen. Ik zal even een lijst maken met alle afspraken, kunnen we goed zien wie wat wanneer heeft!
6 SEPT 09:30 Zina 20 weken echo 00:00 Rosa Canina 20 weken echo 7 SEPT 00:00 Elif 20 weken echo 00:00 Liz herhalings 12 weken echo 8 SEPT 9 SEPT 10 SEPT 00:00 Hopmarjanneke 1e echo Dag nog onbekend: 00:00 Silly88 ??? 00:00 Chai eerste echo 00:00 Makey uitgebreide 12 weken echo
Ik ga voor het eerst volgende week. Ben super gespannen nu al, ik zit nog zo in ongeloof. Ik weet niet zeker of ze ook een echo gaan doen maar ik neem aan van wel. Denk dat ik dan pas echt geloof dat er een wondertje aan het groeien is. Voor de vrouwen die het geslacht teweten gaan komen lijkt het me ook superspannend! Waar hopen jullie op, of wat denken jullie dat het is? Liefs
ja ik denk dat ik niet tussen het rijtje pas ik heb wel een afspraak hoor op 7 september maar voor mij is het met 35 weken een controle + echo van zn buik. dus niet zo spannend als voor jullie allemaal spannend hoor, zoiezo heel veel succes hoor allemaal! groetjes
Ik heb 09-09 de eerste echo!! En ach, ben er al twee weken zenuwachtig voor,... En Sil, elke echo is toch belangrijk/spannend?? Iedereen succes bij de echo's!! Liefs, Savannah
jaa voor mij is ie wel spannend ! word misschien eerder ingeleid dus ben benieuwd hoe het zal lopen. iedereen hier is wat minder ver en dan is het helemaal spannend allemaal, alleen weer op een andere manier
6 SEPT 09:30 Zina 20 weken echo 00:00 Rosa Canina 20 weken echo 7 SEPT 00:00 Elif 20 weken echo 00:00 Liz herhalings 12 weken echo 00:00 Silly88 35 weken echo buikje kleine 8 SEPT 9 SEPT 09:00 Savannah 85 eerste echo 10 SEPT 00:00 Hopmarjanneke 1e echo Dag nog onbekend: 00:00 Chai eerste echo 00:00 Makey uitgebreide 12 weken echo
Of die van jou is juist spannender Misschien krijg je te weten wanneer je kindje komt? Dat is toch super spannend??!! Ik heb geen idee hoe ver ik ben dus ik krijg dat te horen, kan niet wachten!! Afspraak is trouwens 09:00 Wat lief dat je me erbij zet Liefs, Savannah
Ja dat geeft een beetje gespreksstof, zo kan iedereen precies zien wie wat hoe laat ondervind. Dan kunnen we elkaar steunen.
6 SEPT 09:30 Zina 20 weken echo 00:00 Rosa Canina 20 weken echo 7 SEPT 00:00 Elif 20 weken echo 00:00 Liz herhalings 12 weken echo 00:00 Silly88 35 weken echo buikje kleine 8 SEPT 9 SEPT 09:00 Savannah 85 eerste echo 13:00 Annie24 20-weken echo 10 SEPT 00:00 Hopmarjanneke 1e echo Dag nog onbekend: 00:00 Chai eerste echo 00:00 Makey uitgebreide 12 weken echo[/QUOTE] Heb me er even bijgezet
Ja leuk hoor, zo bijhouden en elkaar beetje steunen haha want dat wachten duurt toch zo lang he :S Maar goed, September is bijna aangebroken Liefs, Savannah