Hoi! Ik hoop dat iemand van jullie me verder kan helpen. Op 16 augustus heb ik een miskraam gehad, ik weet niet precies hoe lang ik zwanger was ivm zeer onregelmatig cyclus. Zelf denk ik zo'n week of zeven. Heb op 6 augustus positief getest en mijn eerste dag laatste menstruatie was 4 juli. De test was vet positief (CB, normaal) voor de controlestreep erwas. Tijdens vorige miskraam(ws met 16 weken, zelfde verhaal) waren we net in het zh gestart en hebben ze daar 4 dagen na het verliezen van het kindje een echo gemaakt. Nu zit iedereen maar te zeuren dat ik een echo moet laten maken. Ik ben heel duidelijk een vruchtje verloren, na flink persen. Heb een dag of twee krampen gehad en na het verliezen van het vruchtje werden de krampen snel minder. Heb nog een dag of tien gevloeid, van helderrood naar bruine afscheiding. Ik heb nu geen buikpijn meer, test nog wel licht positief. Ik heb een week na de miskraam vrouwenmantelthee gedronken ivm samentrekken van de baarmoeder. Dan moet het toch goed zijn? De vkpraktijk hier ben ik niet bekend en naar de gyn bellen lijkt me wat overtrokken. Heb geen koorts ook oid! Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven! Alvast bedankt, Marilene
hoi Marilene, het is inderdaad niet nodig om een echo te laten maken na zo'n duidelijk verhaal. Je bent het vruchtje verloren, daarna is het bloedverlies en de krampen minder geworden. Is het bloedverlies nu helemaal over? Zonee, dan toch een echo, zoja, dan kun je een nieuwe cyclus afwachten. Mirjam
hoi Marilene, dan is het helemaal goed afgerond door je eigen lichaam en hoef je verder geen actie te ondernemen. Mirjam