Hiii iedereen, Ik ben een trouwe lezeres op deze forum en nu ik eindelijk zelf ook de kans waag om het te proberen zit ik diep in de zenuwen We hebben afgelopen maand trouw zitten klussen... mijn eitje zou (dit is per site/app weer verschillend, dus super vervelend) op de 28ste of 30ste zijn (volgens de ovulatie app de 30ste) n volgens de vruchtbaren dagen website de 28ste. Al met al ben ik volgens beide apps al vanaf de 24ste vruchtbaar. Nu hebben wij geklust tot de 25ste omdat manlief daarna voor 3 weekjes naar het buitenland is... en nu komt het.. Kan het misschien al raak zijn? Ik bedoel als de vruchtbaarheid vanaf de 24ste is? Ik las ergens dat sperma tot 72 uur kan leven.. dat zou betekenen dat als mijn eitje op 28ste zou zijn dat het raak kan zijn? Ik heb nu sinds 2 dagen ernstige krampjes.. iets wat ik nooit eerder heb gehad (niet tijdens de ovulatie en normaal gesproken ook niet)... en k vloei een beetje erg meer dan normaal...ook heb ik een beetje een vieze smaak ik mijn mond ik kan pas over 12 dagen gaan testen maar is er een manier om te weten of het gelukt is..of misschien juist niet?... of moet ik gewoon afwachten? we willen het nu zo graag ... dus advies of tips zouden welkom zijn Groetjes Wish88
Wish.... Ik herken je verhaal helemaal. Maar meid... Je maakt jezelf knettergek. Ik kan je niks anders adviseren dan het af te wachten. Het is echt nog veel te vroeg om ook maar iets van een zwangerschap vast te kunnen leggen. Sorry meid voor m'n antwoord. Dit was denk ik niet wat je horen wil, maar meer kan ik er voor nu niet van maken.
Ik zou ook niets anders weten! Het meest kl@$t% antwoord maar ik ben bang dat er geen ander antwoord is! Succes!! XXXX
Bedankt dames ik denk dat ik inderdaad maar moet gaan afwachten... ik heb enkele nieuwe symptomen sinds gisteren... barstende hoofdpijn gespannen buik steken in mijn onderbuik trekkende been 2 keer duizelig geweest net voordat ik slaap last van maagzuur (nooit in mijn leven last van gehad) Onderrug pijn (als ik plat lig) n wederom erg veel vloeien erge buikpijn..alsof k erg nodig naar de wc moet...maar eenmaal op de wc hoef ik weer niet (sorry voor de detaills) in de ochtend had ik 2 kleine stipjes bloed in mijn onderbroek (het waren net potlood puntjes ) tijdens het afvegen niks gezien...en ook geen wondje of dergelijke die iets kan verklaren hoow misschien wil ik te graag?