Ik heb perongeluk onveilige seks gehad 1 febr. Na die tijd dacht ik ineens ojee ben vruchtbaar. Ook al heb ik een kinderwens. Begrijp me niet verkeerd. vanmorgen een test gedaan want me lichaam deed anders. Uit de test kwam negatief helaas. Maar ik maakte een foto en toen zag ik iets lichts. Daarna weer weg. Daarna Heb ik dit 2 x gezien met blote oog. Ben ik het nu wel of niet... of moet ik afwachten en later een test doen.? edit op de foto zag ik het heeeeel licht
Ik zie niks..mocht er straks ineens een streep staan dan is het geen positieve test maar een indroog lijntje.
Oke ja ik twijfel. Me borsten hebben blauwe aders en ze voelen hard zwaar en tepels veranderen. Dus dacht dat er echt iets gaande was. ik wacht even af. Hoor de 15e ongesteld te worden. Dus afwachten dan maar.
Na een paar uur wachten weer gekeken op de test. En dan ineens zichtbaar streepje. Hoe kan dit. Ik weet dat deze niet geld. Maar vorige testen kwam het niet na paar uur te voorschijn.
Zoals anderen al aangeven kan het een indrooglijntje zijn. Maar ik zie eerlijk gezegd op beide testen niets. Wanneer is je NOD?
Ow op mijn telefoon wel te zien. Ik moet de 15e oni worden. maar raar dat ik de indrooglijn nu wel zie en al die andere keren niet.
Ik zou het even opnieuw testen. Ik zie wat je bedoeld. Zo begon het bij mij in november ook. (En ik testte in de middag beter dan ochtend.)
Morgen nog een keer testen, en dan misschien een andere test gebruiken? Ik zie wel wat je bedoelt op de tweede foto hoor, maar het kan net zo goed een indrooglijntje zijn.
Volgens mij hoeft een volgende test al niet meer. Kwam licht roze bloed uit me. Heb nog nooit zo roze gehad maar ben denk ik oni. Dit keer te vroeg ..
De hevige pijn was na 15min weg. Huilde gewoon van de pijn. Nu weer lichtrods bloed en niet hevige bloedingen zoals bij oni en dit is ook dun en niet heel slijmerig. Is dit echt ongesteld?