Moederdag

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Rikigf, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rikigf

Rikigf Actief lid

18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag is het dan zover, Moederdag. Voor ons vlindermama's een moeilijke dag. Een dag waarbij we met de neus op de feiten worden gedrukt. Ik wens iedereen veel sterkte en liefde toe.

2. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Deze dag doet me meer dan ik van te voren dacht..

Ook ik wens jou en alle andere mama's heel veel sterkte toe vandaag!

3. Verox

Verox Niet meer actief

Iedereen veel sterkte op deze confronterende dag.
    Een dag om het moederschap te vieren, en het verlies van onze ukkies te herdenken. Wederom liggen blijdschap en verdriet verwarrend dicht bij elkaar.

4. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Hele dikke knuf voor iedereen (alsnog).

Ik denk dat niemand een jaar geleden deze Moederdag zo voor zich had gezien.... Ik duim voor een betere Moederdag voor iedereen, voor volgend jaar!

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hier toch ook zwaarder gehad dan verwacht. Even een goede huilbui gehad en toen kwam m'n oudste me troosten. Lieve schat :) toch wel moeilijk om er weer extra bij stil te staan dat ik van I* nooit een kleurplaat oid zal krijgen. Heftig.... Sterkte allemaal!!

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Vandaag vooral in gedachten bij mn zusje en haar man... het stond heel treffend in haar FB...
    "Dubbel gevoel, vorig jaar voor het eerst moederdag mogen vieren met Jelmer* en nu voor het eerst zonder hem....." en er zullen er nog vele volgen zonder ons lieve neefje. Ben eigenlijk niet eens bezig geweest met ons eigen verlies.... Het verlies van Jelmer* is nog maar zo kort geleden en nog zoooo rauw

Deel Deze Pagina