Altijd een masker op

Discussie in 'De lounge' gestart door janineke, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Classic

Classic Niet meer actief

ontopic* ik snap je dondersgoed ben blij dat zij er waren ;) Als je altijd zo bent geweest. is het moeilijk om die cirkel doorbreken.
    en jouw negatieve ervaring van een psycholoog helpt daar ook niet bij..

Offtopic*(toch wel jaloers 2 en 10 mei ) ik heb trouwens Silver :) (ben jou kwijt op twitter trouwens)

2. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    inderdaad toen ben ik met die psycholoog gestopt onder het mom ik kan het zelf wel, was toen ook weer opbouwend aan het werk en wou weer fulltime werken en doorgaan, maar merk dat het mij nu inhaalt. Ik heb vorig jaar 2 wkn thuis gezeten en daarnaar weer opgebouwd, was ook om andere redenen hoor, mijn baas zag aan mij dat het niet goed ging en heeft toen de arboarts ingeschakeld, ik had zelf nooit die keuze gemaakt denk ik. Ik gisteravond lang met een collegaatje waar ik een goede band mee heb lopen whatsappen, zij heeft ook veel aan haar hoofd en ik heb laten doorschemeren dat het met mij ook niet zo goed gaat, zij opperde om met haar te praten, maar dan twijfel ik weer want zij heeft ook veel aan haar hoofd. Aan de andere kant is zij misschien wel de juiste persoon, ze staat dichtbij me, maar ook niet te dicht bij.

Deel Deze Pagina