Geven jullie altijd een toetje naar het eten? En hoe doen jullie het als ze b.v. een keertje niet alles op gaan eten, geven jullie dan als nog een toetje?
Nee, wij geven niet altijd n toetje hoor. Zelf hebben we dit trouwens ook niet altijd. Maar als Justin zijn eten niet helemaal op eet, krijgt hij evengoed nog wat toe als we wél wat in huis hebben. Ze hebben nog niet echt door dat als ze niet alles op eten, dat ze dat geen toetje krijgen ofzo.
Hier af en toe. Ligt vooral aan wat we in huis hebben, hoeveel honger Jarissa nog heeft en of ze moe is. Toetje niet geven bij bord niet leegeten wordt tegenwoordig trouwens afgeraden. Toetje mag niet dienen als straf/beloning maar is gewoon onderdeel van de maaltijd (of niet als je nooit toetjes eet). Dit is natuurlijk een advies, ieder doet dat toch op z'n eigen manier.
Wij eten elke avond een toetje, en Jelle niet.. Ik heb kwark geprobeerd en hij vond het erg lekker, maar hij kreeg er volgens mij uitslag van. Het kan natuurlijk zijn dat het ergens anders van was, maar het is nu weer weg, en hij heeft al drie weken geen kwark meer op. Ik ga maandag weer een nieuwe poging doen, ik ben vandaag de kwark vergeten.. Maar als het dan goed gaat krijgt hij ook elke dag een toetje.
hier eigenlijk zelden een toetje. hij heeft nu een paar keer gewoon yoghurt gekregen en dat vind hij erg lekker maar wij eten ook niet altijd een toetje. zo af en toe doen we het