Even een vraagje of de laatste ovutest van vandaag (dag 13) positief is of niet? Zo raar, ik was gister bij de de gyn en dieheeft een echo gemaakt en zag gen eitje wat op sprongen staat? Maar ik heb vaker ovu testen gebruikt en meestal kloppen ze presies, of ze heeft niet goed gekeken? http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=150248&stc=1&d=1305198191 groetjes naatje
Zijn dit Z&k testen? Deze is wel positief, maar bij mij is de dag na zo een test de T streep nog veel donkerder dan de Cstreep. Dus vandaag sowieso benutten om te klussen maar blijf ff doortesten.
oh geen eitje??? Verkeerd gelezen.. Ja misschien niet zichtbaar geweest of net te vroeg gekeken, heb geen verstand van deze echo`s.... Maar je hebt nu een posi ovutest dus klussen...
Ja we hebben gisteravond geklust en gaan vanavond en morgen avond ook maar klussen dan zitten we zeker goed! Het is een test van zwanger en Kids en die heb ik nooit! Gebruikte altijd sensitest, maar hoorde dat deze beter waren! Worden deze nog positiever of is dit de top? groetjes Nathalie
ik zou nu idd goed klussen meid om er zeker van te zijn....ovutesten nu gewoon doorgebruiken zo kun je ook zien hoe ze worden...
Ik heb trouwens precies dezelfde testen, op de foto dan, gekocht via ebay... 19 voor 100 stuks. Zouden het dezelfde zijn?
Wat ik zo een beetje zie op dit forum is dat deze testen nog iets positiever worden dan dit.... Vervelend die onzekerheid zo, maar je "klusplannen" zijn goed!