Ik ben het hier nog niet tegen gekomen maar hebben jullie ook zo een last gehad van je hormonen na het stoppen van de anticonc.? Nou ik wel zeg pfffff de hormonen springen door de kamer hier. Deze week huilen bin alles zowat en vanavond voelde ik het aankomen ohoh. De dag ws super, mooi weer lekker met de kids gespeeld, de was is weg, de strijk is klaar alles is opgeruimd, hoefde niet te koken want husband had spaghetti gemaakt. En in een keer een donderwolk niet normaal. Ben zo sjaggie niet normaal It gewoon mezelf in de weg, niemand om op te katten zelfs husband is nog even werken. Grrrrrrrrrrrr zou het liefst iedereen die me ooit een strobreed in de weg heeft gelegd opbellen en volledig afmaken die hap. Er keek net iemand naar binnen die keek me recht aan en die liep effe nog wat sneller door hahaha. Ik herken dit van mezelf,over een paar uur is het weer weg.Zodra er iets in mijn hormoonhuishouding gebeurd (stoppen/ beginnen van de pil idem spiraal)heb ik van tijd tot van wisselende moodswings? Mijn man zegt altijd nou effe huilen en dan nog de slappe lach en dan hebben we het weer gehad he. Hebben meer meiden dit of ben ik zo gevoelig hiervoor?
Nou meid je bent niet de enige.. ene moment zwaar depri en down en weet niet eens waarom, andere moment om nix kwaad en last van woedeaanvallen. Vooral als ik ongi ben als ik eenmaal afgekoeld ben, schrik ik echt van mezelf ik heb t te doen met manlief
Zooo dat is een opluchting thnx voor je berichtje. Ik zat er wel een beetje mee want het kan inderdaad zo overweldigend zijn En inderdaad voelt echt als woedeaanvallen! Dacht nou vind mezelf toch echt geen labiel persoon maar als die swings zich aandienen.... Ben ook altijd extra lief voor mijn man daarna. Gelukkig heb ik eenman die altijd maar ook onder alle omstandigheden kalm blijft ( wat me dan weer irriteerd hahaha)
Hahahaha same here!!! Mn man blijft ook altijd kalm en dat irriteert dan idd enorm.. ben achteraf ook extra lief voor hem hoop dat t snel voorbij is, want word er zelf ook gek van
Herkenbaar! Ik sta normaal sterk in mn schoenen, maar de laatste 5 maanden niet dus.... Ik heb ook zo'n 3 maanden een nieuwe job die niet zo bevalt. Inmiddels al ontslag genomen. Maar de eerste 2 maanden ben ik wel een aantal keer - nat thuiskomst van mn werk - in huilen uitgebarsten.... echt niets voor mij
@miepske wat naar! Heb je een nieuwe baan of hou je even een stop? @lise 186 wauw ja dat zal erin hakken hahahahaha zie het al voor me behangen,beslissen over kleuren... Maar goed als je da overleeft hebt....overleef je alles hahaha
Heel herkenbaar, maar wel beetje anders gebruik al jaren geen pil meer. Maar ben zo'n beetje continue zwanger geweest en dat beviel me goed totdat ik nu van de laatste ontzwanger ben na 9 maanden heb ik ook enorme last van moodswings. Nu alweer 2x ongesteld geweest en 't is echt zo erg. Vrouwen pffffff. Xxx joyce
Heel herkenbaar en ben er nog steeds niet vanaf. Ik kijk er nu, 25 weken zwanger, naar uit om zsm weer te mogen beginnen met de pil. Voor mijn gevoel ben ik helemaal mezelf kwijt.. Kan dus echt niet overweg met mijn eigen hormonen. Was altijd een optimistische vrolijke meid, en daar is weinig van over. Denk zelfs dat als ik niet snel na de bevalling start met de pil dat ik een postnatale depressie krijg. En dat wil ik echt voorkomen.
Jaa! Ontzettend!! Het duurde bij mij ongeveer 3 maanden en ik was echt een BITCH op sommige momenten. Huilen, ruzie zoeken met m'n vriend, chagrijnig, etc, etc. etc. !!
@joes heftig! Als jij dat zo voelt zeker doenq, lekker aan de pil gaan zodat het lekker tot rust kan komen of althans je hormoonhuishouding, zelf voel je het het beste! Goh voel me nu toch echt minder schuldig, fijn dat meer mensen dezelfde ervaringen hebben. Nog als aanvulling het lijkt wel als ik op oorlogspad ben iedereen juist vriendelijk is. Die langzame cassiere die je eens een uitbrander wil geven werkt ineens door. Die moeder aan school met altijd commentaar die je weleens haarfijn uit wil leggen wat je van haar opvoedskills vind is poeslief. Ggggrrrrrrr. Misschien kijk ik dan wel zo boos dat iedereen er bang van is hahahhahahaha Mijn Bui is trouwens weer even voorbij, voor nu.......