provera kuur klaar........

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bengel, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

zondag was ik 'klaar' met mijn provera kuur...en ben tot nu toe nog niet ongesteld...hoe lang duurt/duurde dat bij jullie na het innemen van de laatste?
    Toen ik primolut had, was ik 4 dagen na de laatste pil ongi, dan zou ik het dus vandaag moeten worden....vorige keer werd ik dat in de middag, dus t kan nog, maar ik vroeg t me af

2. Niet meer actief

hoi meid
    ik heb ook provera gehad
    en ik was tussen dag 3 en dag 5 na het stoppen ongi
    hopelijk komen jou duivels ook snel
    zodat je verder kunt
    succes!

3. bengel

bengel Niet meer actief

oke dan wacht ik effe af...er staat in de bijsluiter 3 tot 7 dagen na laatste pil..afwachten dus, bij de primolut was dat iig eerder dan 7 dagen..
    gr bengel

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

ik word altijd heel snel ongi van provera,
    de vorige moest ik zelfs nog een tablet.
    dus binnen de drie dagen na de laatste word ik altijd ongi

hoop dat z ebij jou ook snel komen

5. bengel

bengel Niet meer actief

YES ze zijn doorgebroken die :evil: :evil: joepie..nu gaat het pas 'echt' beginnen..heb meteen zhuis gebeld, en moet 3 nov voor de 1e follikel meting..

6. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    En.. hoe is het nu bengel?

7. bengel

bengel Niet meer actief

mwah. wat zal ik zeggen..
    vandaag dag 14: follikel is 11 mm..hoop dat ie nu wel eindelijk eens gaat groeien, als dit niet zo is krijg ik weer provera en dubbele dosis clomid, was hier vanmiddag effe aangeslagen van, maar probeer t positief te zien: er is in ieder geval groei te zien met deze hoeveel heid clomid, als t toch te weinig is, tja dan maar dubbel, en dan hopen op dubbele werking, dan doen die grrr hormonen iig hun werk.
    hoestie met jou maritt

8. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Hoi Bengel,
    Ik duim voor je dat follikel gaat groeien! wanneer ben je voor het eerst (welke CD) voor meting geweest?
    Wanneer moet je weer voor controle?

Ik heb donderdag mijn laatste provera tablet gehad, nu dus wachten ongesteldheid. En dan starten met 50mg clomid.

Liefs,
    Marit

9. bengel

bengel Niet meer actief

ben net geweest..weerniks gegroeid...gyn wil dinsdag nog afwachten want je weet maar nooit..voor mijn gevoel is t voorbij, op naar de 100 mg clomid.. :cry: :cry:

10. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Bengel, welke CD zit je nu dan?

11. bengel

bengel Niet meer actief

nu op 21
    heb net provera weer meegekregen het heeft met 50 mg zijn werking niet gedaan...pfffffffffffff effe dipje hoor

Deel Deze Pagina