ook ik voel elke maand mijn ovulatie, ik heb een mooie cyclus van 28 dagen en op dag 14 een dag buikpijn en dan 14 dagen later ongesteld dus ook zo in maartdag 14 buikpijn dag 15 ook dag 16,17,18,19,20enz enz alleen maar buikpijn of ik ongesteld moest worden, dag 31 heb ik getest en ja hoor ik was zwanger
wow @ikjethimister dank je ik word steeds optimistischer de rest ook bedankt natuurlijk maar het gekke is dat ik ook al blij durf te zijn mijn man niet maar die is zo nuchter en ik ben maar blij blij met natuurlijk de wisselende stemmingen van dien hihi
hihi meiden ik ga helemaal stuk van het lachen die nuchtere man van mij komt gister opeens van he je huid verandert dus ik heel droog hoe bedoel je dat dan tja zegt ie kweet niet je lichaam verandert hihi hij begint het ook te geloven moest dit effe kwijt hoor khou jullie op de hoogte nog 7 dagen dan kan ik testen
hai ik heb een vragje pendelen alleen mieke en sonja ik bedoel dus zijn dat de enige die jullie kennen??? of hebben jullie nog meer adressn??
hai daar was ik hihi frustrerend en wel hihi ik ben nu qau gevoel echt overtuigd meiden zou mijn gevoel me zo erg in de steek laten???????????????????????????? ik hoop het niet mijn gevoel laat me namelijk 9 van de 10x niet in de steek dus ik ga er vanuit pfffffff word zo gek van het wachten. ik vreet me bijna ziek, me tepels doen pijn de zijkanten van me buik trekken en me zwangerschapsstrepen van me eerste zwangerschap verdwijnen ook zoiets raars kent iemand dit?? ik kan ook weinig aan me buik verdragen (qau kleren) en alles in me buik zit me hoog als ik zwanger ben ben ik ong 4 weken zwanger oh meiden ik duim me suf nog effe tot nod maar ik hoor dat er meiden zijn die hebben getest een week voor nod zou dat kunnen en welke test is dan zo sensitif??
Een week voor NOD testen is ech TE vroeg hoor. Probeer gewoon een dag na je NOD te testen. Ik duim voor je.
ik ga donderdag of vrijdag testen dan weet ik meer hoop ik ik heb ook een schimmelinfectie maar de dokter wil het pas behandelen als hij heeft uitgesloten dat ik niet zwanger ben dus vrijdag test ik zelf en maandag test hij nog eens en als het beide negatief is dan gaatr hij die infectie behandelen pffff ik hoop zo dat ik zwanger ben he eerlijk waar ik zou als het niet zo is mijn eigen lichaam zo gemeen vinden jongens tog oh oh ik heb nu ook dat mijn buik opgezwollen is iet wat en me oude zw.striemen verdwijnen zo langzaam aan en ik krijg welliswaar een licht zwembandje hihih en dat terwijl ik tog een tenger vrouwke ben hihi ik hou jullie op de hoogte
nog twee dagen dan kan ik testen soms vraag ik me af of ik mezelf nie voor de gek hou maar ja aan de andere kant die eisprong heb ik nie gevoeld!!!!!!!!!!
hey meiden thanks allemaal ik heb de duvels nog steeds niet maar goed is maar een dag over tijd morgen ga ik denk ik testen pffffffffffffff hoop dat me gevoel juist is ik heb veel verschijnselen van zwanger zijn dat hebben jullie wel gelezen alleen me borsten zijn gewoon als altijd tja tepels ietwat gevoeliger maar thats it moet je last hebben van je borsten??
3 dagen overtijd gister realiseerde ik me dat ik pas met 6 weken zwangerschap erachter kwam dat ik zwanger was 5 jaar trug en toen was mijn streepje zo minimaal (zo vaag) dat ik bang ben nu te testen en dat deze negatief uitvalt door te weinig hcg! ik had gister de predictor gedaan en tja negatief maar nog geen duvels en ik voel ze ook niet in aantocht en mijn overtuiging is daar nog steeds. wijst een bloedtest altijd aan of je genoeg hcg hebt?? wie heeft ervaring??