Bloedverlies na IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mel1989, Jan 21, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mel1989

mel1989 Actief lid

Apr 13, 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoals de titel al zegt...

Gisteren heb ik mijn IUI gehad en heb licht bloedverlies, ik gebruik ook sinds vanmorgen 3x per dag 2 bolletjes utro..
    Wie heeft hier ervaring mee?

Ook ben ik nieuwsgierig naar verhalen van meiden die met utrogestan zwanger zijn geworden en gebleven en in welke ronde...

Liefs melanie

2. Judith78

Judith78 Nieuw lid

Feb 19, 2015
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Het is vrij normaal dat je wat bloedverlies hebt na de insiminatie. Vaak raken ze een bloedvaatje. Je baarmoedermond is goed doorbloed vandaar. Ik heb bij 4 van mijn 5 IUI pogingen licht bloedverlies gehad.

3. mel1989

mel1989 Actief lid

Apr 13, 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor de rest niemand??

4. mel1989

mel1989 Actief lid

Apr 13, 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie gebruikte jij ook utro?

5. Sifra

Sifra Niet meer actief

Dit idd, hier ook vaak wat licht bloedverlies vlak na de inseminatie.
    Bloedverlies zo kort na de iui zegt niks over wel/geen zwangerschap.

6. Butterflyzz

Butterflyzz Actief lid

Jan 15, 2013
    107
    65
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Mel1989,

Ik heb toen ook dezelfde en volgende dag na de inseminatie een klein beetje bloedverlies gehad. Dit heeft de arts me toen ook vooraf verteld dat her kan gebeuren. Je hoeft je er dus geen zorgen over te maken.

Hopelijk heb je over 2 weken een mooie positieve test!

7. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Hoi meid. Ik heb bij mijn zoontje eerst meerdere iui met clomid zonder resultaat. Direct de eerste iui waarbij ik starte met menopur en utro werd ik zwanger dat werd een miskraam, toen 1 mislukte iui en de x erna direct weer zwanger. Ik vandaag ook weer de eerste iui gehad dus spannend weer

8. rose16

rose16 Actief lid

Feb 10, 2013
    147
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook een positief verhaal. Mijn eerste zwangerschap is ontstaan bij IUI 3 met hormonen. Bij deze 3e poging had ik voor t eerst ook op eigen verzoek utrogestan gekregen ivm snel bloedverlies na ovulatie. En die eerste ronde met utro was raak!! Toeval of niet...ik geloofde erin😁😁

9. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ik heb vandaag m'n eerste iui achter de rug. Helemaal nieuw voor me, dus ik ben benieuwd! Nu eerst weer wennen aan het wachten.

Share This Page