Ustrogestan Progesteron hoe doen jullie dat op het werk>

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dagmar1974, 3 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik heb gisteren van die vaginale tabletjes meegekregen om 3 maal daags 2 stuks in te brengen. hoe doen jullie dat? ik moet toch ook werken en dan moet ik dat daar doen?!?!?
    ik heb ook weleens gelezen dat het best rommel geeft?

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    collega van me deed het op het werk en had een inlegkruisje in.omdat het vlekte.

3. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik hoefde maar 2x per dag 2 bolletjes in te brengen en deed dat ´s ochtend en ´s avonds en kon dan idd nog even in bed blijven liggen. Het trekt wel heel snel in hoor, het witte omhulsel komt er weer uit en dat geeft die troep. Dus als je ze ´s middags op je werk gewoon zo hoog mogelijk inbrengt op de toilet en een inlegkruisje indoet, dan gaat dat ook prima hoor. Succes!

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik deed het ook s'ochtends als ik uit bed kwam, en dan s'middag op mijn werk. Inderdaad heel hoog inbrengen en inlegkruisje is absoluut aanbevolen. En de laatste deed ik dan voor ik naar bed ging. Ik moest ze 3x daags inbrengen.

Ik nam ze gewoon stiekem mee naar het toilet op mijn werk. Niemand heeft het ooit gemerkt.

Succes Dagmar.

Groetjes,
    Elvira

5. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    pfffffffff wat moeten we er toch veel voor over hebben.. ik zie als een berg tegen de punctie op.. de echos gaan wonder boven wonder goed.. ik heb een vorm van vaginisme.. een eendebek lukt bij mij niet.. ik zet me daarvoor af..ook OB;s lukken niet dus ik hoop dat die pilletjes een beetje gaan bij mij...
    ik krijg morgen een roesje zodat ik er niks van meekrijg

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik hoop dat alles goed gaat meid. Het is makkelijk gezegd om je te proberen te ontspannen, maar ja. Je moet het toch zelf ervaren. Uit mijn eigen ervaring kan ik je vertellen dat de punctie me 200% is meegevallen.

Misschien is het een idee om in het ziekenhuis te vragen naar een inbrenghuls voor de Progestan. Ik had die bij ons in het ziekenhuis gekregen en ik vond het een hele vooruitgang! Ik heb twee dagen zonder gedaan, maar was zo blij dat ik mijn hulsje weer had. Het inbrengen gaat daardoor een stuk gemakkelijker! Een inlegkruisje heb je zeker nodig. Het geeft een hoop prutzooi als ik eerlijk ben.

Veel succes en ik duim voor je!

Liefs,
    Josien

7. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    Josien bedankt voor de tip ik zal er gelijk om vragen.. dat scheelt vast een hoop gedoe... ja op zich vallen de echos me tot nu toe ook mee hoor en ik krijg dus een verdoving.. ik krijg er niks van mee.. of wel... maar niet bewust zeg maar hihi.. beetje stoned straks haha

we moeten het er maar over hebben. tis voor een goed doel he?
    als straks de postitieve test in handen is weet je waar je het voro hebt gedaan.. heeeeerlijk gevoel lijkt me dan...

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Zeker weten! Blijf positief en goede moed houden. Iedere stap is er eentje!

Ik duim voor je morgen!

Liefs,
    Josien

9. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ja dankjewel! vind ik lief van je.. hoop dat ik vannacht wat kan slapen

liefs mij

10. Athena

Athena Lid

17 mrt 2008
    78
    0
    0
    iets anders aan het zoeken
    België
    hoi Dagmar, ik moet ook 3x per dag een bolletje inbrengen (200 mg) en dat doe ik smorgens voor ik vertrek, snamiddags ook op het werk en dan nog is als ik thuis ben in de late avond of voor ik ga slapen.

een inlegkruisje is idd wel aan te raden :oops: want het er komt idd wel wat zooi mee uit, de gyn zei ook dat ik het zo ver mogelijk in de schede moest brengen, maar ik heb helaas maar korte vingertjes :oops: :oops: :( (gelukkig kan ik op de toiletten op het werk meteen man handen wassen) dus als ik woensdag weet of ik zwanger ben (en ermee moet verdergaan met inbrengen) dan ga ik toch wel ff voor zo'n inbrenghuls.. lijkt me stuk hygienischer :D

11. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    je mag er toch mee stoppen als je zwanger bent?
    ik vraag indd even om zon inbrenghuls hoor lijkt me stuk gemakkelijker.

en ja inlegkruisjes lijkt me dan wel zo handig.. en goed oefenen deze week eerst hihi...

12. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he meid,

ik wil je even heel veel succes wensen, en duimen dat ze veel mooie eitjes verzamelen!

veel liefs jose

13. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    misschien domme vraag maar wat is nu de precies de bedoeling van die bolletjes? dat ze goed innestellen ofzo?

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Klopt Dagmar... door de medicijnen in de eerste helft van je cyclus maakt je lichaam in de tweede helft niet automatisch (genoeg) het hormoon Progesteron aan dat de innesteling bevordert.

Het zijn vervelende bolletjes, maar uiteindelijk telt het resultaat!

Succes,
    Josien

15. Athena

Athena Lid

17 mrt 2008
    78
    0
    0
    iets anders aan het zoeken
    België
    nee, als ik positief test moet ik er nog mee doorgaan tot 12 weken zwangerschap, kwestie van een miskraam proberen te vermijden..

16. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ok het klopt dat ik pas moet beginnen na de terugplaatsing he? en niet nu al na de punctie..tenminste dat heb ik begrepen van mijn arts...

pffff veel vragen he.. maar ben ook zo onzeker :confused:

Deel Deze Pagina