meiden mogge ik wilde ff wat kwijt ik weet sinds 16 aug dat ik zwanger ben ik heb 3 testen gedaan en allemaal positief en heb natuurlijk geen omdat ik 3 juli gestopt ben met de pil 10 juli ongi werd en het dus de eerste ronde gelijk raak was ben ik erg onzeker kloppen die testen wel heb eigenlijk nergens last van alleen weinig eetlust en gevoelige tepels dus denk steeds is het echt zo en maak me eigen best zorgen bij mijn zoontje van 4 was ik zo misselijk tot braken toe 3 maanden lang en nu niks wilde dit ff kwijt maak me ongerust liefs diana
Hai Diana, Dat is heel normaal hoor, mijn oma had bij dire kinderen helemaal nergens last van en van de vierde was ze 9 maanden ziek! Enm wat je test betreft....streepje is streepje..zo'n test reageert op een hormoon dat alleen maar in je lijf kan zitten als je zwanger bent!!! Dus....je bent echt wel zwanger hoor Ennuh.. Gefeliciteerd nog dus gr. debby
Op dit forum is een topic over hoe lang het duurde voordat je zwanger werd. Verbazend veel waren er de eerste ronde zwanger. Iedere zwangerschap is weer anders. Je hoeft niet perse zwangerschapskwaaltjes te hebben. Wees zelfs blij als je ze (nog) niet hebt. Je bent nog zo kort zwanger...het is niet te hopen, maar waarschijnlijk komen ze nog wel. Ga er maar gerust vanuit dat die 3 testen kloppen. Stopppen met onzeker zijn, hoor! Lekker genieten! Enne...gefeliciteerd natuurlijk!
bedankt meiden jullie zijn top enne genieten doe ik zeker hoor maar misschien ook nog zo onwerkelijk heb pas 18 sept mijn eerste echo dan ben ik rond de 10 weken zwanger denk ik echt vervelend kon niet eerder liefs diaan
meid ik heb nog steeds geen klachten heb met 11w3d mijn eerste echo ehad en besefte toen eigenlijk pas dat ik echt zwanger was ik was ondertussen al wel5 testen armer die allemaal posi waren probeer lekker te genieten en wil het even niet gooi het maar lekker in de groep
Ik had tot 7 weken geen klachten. Toen werd ik misselijk en daarna begon het spugen tot en met week 18. Het kan dus ook nog komen.
Herkenbaar hoor! Ik geloofde de test ook maar niet. Drie gedaan en nog dacht ik 'het zal wel...' Ook omdat ik dus verder geen klachten heb. Maar toen ik mee ging doen met 'moeders voor moeders' deden ze ook nog een test, en nog steeds positief! Maar nog steeds geen klachten (uhm, op wat puistjes na...grrr). Misschien moeten we daar juist heel blij mee zijn joh! Je testjes hebben het vast bij het het goede eind, je hebt het gewoon lekker makkelijk! Geweldig toch?
He Diana, Ik herken jouw verhaal zo!! Ik weet ook pas net dat ik zwanger ben. Ik heb nog maar één test gedaan, maar een twee dikke strepen. Ook ik heb weinig last, behalve wat moe en gevoelige tepels!! Ook ik heb mijn twijfels of het echt zo is. Ik ga nog een keer testen om het zeker te weten, maar diep van binnen voel ik dat het raak is. Toch blijft het gevoel!! Stom is dat he. Het is ons eerste kindje dus ik weet helemaal niet wat ik moet voelen. Ben benieuwd wat mijn HA morgen gaat zeggen. Ik ga in iedergeval vragen of ze nog een keer wil testen!! Liefs