Altijd gedacht dat ik niet zwanger kon raken.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1986cindy, 28 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Hoi lieve lezers van dit forum.
    Ik wil jullie iets vertellen over mij tijd voor ik zwanger raakte om bij sommige misschien een angst weg te halen.
    Ik heb altijd gedacht dat ik niet/moeilijk zwanger zou raken. Dat ook ik een van die mensen zou zijn die hormonen zou moeten gaan spuiten en naar het ziekenhuis zou lopen.
    Dit komt eigenlijk omdat mij ouders 2,5 jaar over mij gedaan hebben uiteindelijk toch spontaan zwanger zijn geraakt, een wonder volgens de dokter. daarna na aale pogingen nooit meer zwanger zijn geraakt, hellaas anders zou ik uit een groot gezin zijn gekomen. :D
    Dus ik geloofde dit ook altijd, ik ben in okt 2010 gestopt met de pil.
    En in mei 2011 besloten ik en mij vriend ervoor te gaan, wie weet hoe lang het kon duren??? ik had in ieder geval al mooi 7 maanden geen pil meer geslikt. mij cyclus was lang max 39 dagen.
    Ik was best gefocust op zwanger raken (mama's verleden) dus besloot ik na 2 maanden ovulatie strips te kopen. Ik voelde namelijk mij eisprong niet! de trips gaven me geen enkel resultaat. dus ben ik na de dokter gegaan in maand 4, zal wel iets mis met me zijn dacht ik weer.
    dokter vertelde niks voor me te kunnen doen, moets minstens een jaar bezig zijn. maar wat ik kon doen een termometer kopen iedere ochtend rektaal testen de grades opschrijven en wanneer deze een flink eind omhoog shoot vrijen. Maar vooral er NIET TEVEEL MEE BEZIG ZIJN!!! Vertel mij dacht ik godverdomme nou hoe dat kan als je iedere ochtend met een termometer in je reet licht????:x
    Toch gedaan, en ben nog na een vrouw geweest die naaldjes zette (acupuntuur) baad het niet dan schaad het niet toch??
    De 5de maand was ik na 40 dagen nog niet ongesteld dit had ik nog nooit eerder gehad. hopen hopen hopen. dag 41 breekt aan 42, zwaar gevoel in me onderbuik. 23 nov ging ik testen 24 nov was mij vriend jarig dit zou wel het mooiste kado zijn!!!:) en weet je ik was zwanger!!!!!!! vandaag 14 weken maar liefst, ik ben het gelukkigste meisje op de wereld.
    Ik weet nu dat ik wat meer op mezelf had moeten vertrouwen dat alle angsten die ik heb gehad allemaal voor niks waren.
    Wat ik jullie eigenlijk zeggen wil ga ervoor, het is iets dat je over komt en zieltje dat jou kiest als moeder, het mooiste wonder op aarde. vertrouw injezelf doe niet wat ik deed, je hebt er alleen jezelf meer. Het is niet iets als je moeder het gehad heeft jij het mee maakt. het is het geluk, en misschien wel die termometer een beetje die me geholpen heeft.;)
    Iedereen heel veel succes ik duim voor jullie echt.
    Dikke kus cindy en mij wonder

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ondanks dat ik net bevallen ben..

Wat een mooi verhaal!
    Gefeliciteerd!! En geniet ervan!:D

3. Fientje7

Fientje7 Lid

30 sep 2011
    51
    0
    0
    Proficiat en zeer leuk verhaal, hopelijk kan het vele mensen moed geven!

Groetjes!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat een geweldig verhaal!!
    Geniet ervan meid!!

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mooi verhaal!
    gefeliciteerd!

maar wel een raar advies van je dokter.
    Als je temperatuur omhoog schiet is je eisprong al geweest. De kans dat je dan zwanger raakt is niet zo heel groot...
    Als je deze methode hebt gevolgd heb je volgens de wetenschap grote kans dat je zwanger bent van een jongetje (die zijn het snelst)...
    geniet er van!

6. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Ok ja, raar advies dan of niet ik ben zwanger hahaha.
    misschien puur geluk????
    Jongen of meisje heb toch nog geen van beide dus van harte welkom!:) als het maar gezond is toch.
    liefs van mij

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha ja tuurlijk! maakt niet meer uit ;) Maar je huisarts had wel iets beter moeten weten :D Ben benieuwd of mijn voorspelling uit komt!

8. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Gefeliciteerd, mooi verhaald :)

huisartsen weten het vaak niet hoor haha, die van mij wist niet eens wat ovulatietesten waren..

Deel Deze Pagina