Al vanaf zijn geboorte wordt mijn zoon KEIHARD huilend wakker zodra hij klaar is met slapen. Dus zowel na zijn middagslaapjes als 's ochtends. Ik denk werkelijk dat ze hem 3 huizen verder nog horen. Er is verder niets aan de hand hoor, zodra hij ons ziet is hij blij. Hij is sowieso een aardig blij mannetje, en gaat ook graag slapen. Hoe worden jullie kindjes wakker? Wanneer ging het huilen over in "gezellig" wakker worden? Ik schrik me elke ochtend een hoedje joh!
Wat vervelend! Ik weet niet meer precies sinds wanneer, maar denk dat ze zeker wel vanaf een maand of 5 vrolijk kletsend wakker worden. Kan me nog wel herinneren dat ik tegen mij vriend zei dat het heerlijk wakker worden is zo..
Mijn zoon, 2,5 jaar, wordt na zijn middagslaapje nog elke dag zo wakker 😳. Sorry, dat is geen opsteker voor je. Hij werd 's morgens ook altijd zo wakker, maar sinds een half jaar roept hij ons en meld dat hij wakker is. Hij roept ons dan ook KEIHARD hoor, maar dat is altijd beter dan wakker worden van gehuil! Mijn dochter daarentegen wordt sinds haar geboorte lachend wakker! Hoe verschillend kunnen ze zijn, die kleintjes!
Mijn zoon heeft dit gehad tot hij anderhalf jaar was en toen ineens stopte het! Waar het nu aan lag geen idee maar na elk slaapje was het rennen om zo vlug mogelijk bij hem te komen Nu word hij wakker met de woorden " mama G is wakker!!! Hallo is daar iemand!!! " Een heel stuk beter wakker worden ook voor ons
Hier wordt N (net 2) altijd jengelend wakker, ook om tureluurs van te worden: whewhewhewhewhe... Hoop dat het ooit ophoudt. Ben nu begonnen met zeggen dat ze woorden moet gebruiken ipv huilen omdat ik dan snap wat ze wil. E daarentegen kan rustig half uur al wakker in bed liggen en geen kip die het hoort
Hier totdat ze ons kon roepen. Pffft, 'maaaama, uiiiit!' word je wel wat vrolijker wakker van dan dat gejengel
Hier wordt s. 8 van de 10 slaapjes zo wakker (zowel na de nacht als overdag) soms is het tatata maar zodra ik de kamer binnen kom is het alsnog huilen. Geen tips helaas!
hier ook nog mekkerend of huilend. ik weet niet hoe lang ze dan al wakker is maar dat kan nooit lang zijn.