Altijd gillend wakker....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sneeuwvlokjes, 2 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Al vanaf zijn geboorte wordt mijn zoon KEIHARD huilend wakker zodra hij klaar is met slapen. Dus zowel na zijn middagslaapjes als 's ochtends. Ik denk werkelijk dat ze hem 3 huizen verder nog horen. Er is verder niets aan de hand hoor, zodra hij ons ziet is hij blij. Hij is sowieso een aardig blij mannetje, en gaat ook graag slapen.

Hoe worden jullie kindjes wakker? Wanneer ging het huilen over in "gezellig" wakker worden?

Ik schrik me elke ochtend een hoedje joh! :)

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wat vervelend! Ik weet niet meer precies sinds wanneer, maar denk dat ze zeker wel vanaf een maand of 5 vrolijk kletsend wakker worden. Kan me nog wel herinneren dat ik tegen mij vriend zei dat het heerlijk wakker worden is zo..

3. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Mijn zoon, 2,5 jaar, wordt na zijn middagslaapje nog elke dag zo wakker 😳. Sorry, dat is geen opsteker voor je. Hij werd 's morgens ook altijd zo wakker, maar sinds een half jaar roept hij ons en meld dat hij wakker is. Hij roept ons dan ook KEIHARD hoor, maar dat is altijd beter dan wakker worden van gehuil!

Mijn dochter daarentegen wordt sinds haar geboorte lachend wakker! Hoe verschillend kunnen ze zijn, die kleintjes!

4. wachtend

wachtend Niet meer actief

Mijn zoon heeft dit gehad tot hij anderhalf jaar was en toen ineens stopte het!
    Waar het nu aan lag geen idee maar na elk slaapje was het rennen om zo vlug mogelijk bij hem te komen :D
    Nu word hij wakker met de woorden " mama G is wakker!!! Hallo is daar iemand!!! :D "
    Een heel stuk beter wakker worden ook voor ons ;)

5. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Hahahaha, wachtend! Geweldig!

6. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Nou dat kan dus nog wel ff duren. Ooit zal hij hier wel mee stoppen ;)

7. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

13 jan 2013
    448
    0
    0
    030
    Hier wordt N (net 2) altijd jengelend wakker, ook om tureluurs van te worden: whewhewhewhewhe... Hoop dat het ooit ophoudt. Ben nu begonnen met zeggen dat ze woorden moet gebruiken ipv huilen omdat ik dan snap wat ze wil.

E daarentegen kan rustig half uur al wakker in bed liggen en geen kip die het hoort :D

8. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Heeft dl ook een tijdje gedaan, ik denk tot 1 jaar ongeveer. Nu gaat ze babbelen of roepen.

9. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Hier totdat ze ons kon roepen. Pffft, 'maaaama, uiiiit!' word je wel wat vrolijker wakker van dan dat gejengel :)

10. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Hier wordt s. 8 van de 10 slaapjes zo wakker (zowel na de nacht als overdag) soms is het tatata maar zodra ik de kamer binnen kom is het alsnog huilen. Geen tips helaas!

11. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    hier ook nog mekkerend of huilend. ik weet niet hoe lang ze dan al wakker is maar dat kan nooit lang zijn.

Deel Deze Pagina