Ja hoor, ik wacht op een dringend pakketje, want daar zitten mijn medicijnen in die ik nodig heb. Braaf de hele dag thuis, maar moet even douchen. Als ik me aan het afdrogen ben hoor ik de brievenbus en ja natuurlijk is hij precies geweest als ik even niet met mijn neus voor het raam sta! :x :x Grrrr kan hij ook niks aan doen maar ik heb die pech altijd, en nu kan ik het pas de volgende WERKdag ophalen op het postkantoor.. maandag, en dan werk ik snap niet waarom het dan niet gelijk naar het postkantoor kan die om de hoek zit hier Nu weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan bestellen. Als de bel uitstaat omdat Jason slaapt dan zeuren ze dat de bel het niet doet, of dan gooien ze gelijk een briefje in de bus zonder te kloppen. Ik ga voortaan wel weer naar een winkel zelf toe. Iemand een idee of ik nog wat kan ondernemen om eerder aan mijn pakketje te komen? Doen ze dat niet stiekem dezelfde dag al bij het postkantoor brengen?
Naja het is balen, maar het lijkt me idd niet slim om te gaan douchen of de bel uit te zettrn wanneer je een belangrijk pakketje verwacht.
Ik snap ook niet waarom je het dan pas de volgende werkdag van het postkantoor kan halen. Volgens mij kun je het pakketje nu echt niet eerder ophalen dan maandag. Balen voor je.
Je kan tegenwoordig ook gewoon alles online bestellen. Erg handig als je om wat voor reden dan ook niet de deur uit kan
kon je niet een briefje ophangen... dat je onder de douche staat en dat ze hard aan moeten bellen? En douchen met de deur open? Hier geven ze pakjes altijd bij de buren af. Dus ik maak me niet druk.
Volgende keer misschien een briefje bij de deur, op welk adres de bezorger jouw pakketje mag afleveren? Weet niet of ze dit doen voor pakketjes waarvoor getekend moet worden, maar het valt te proberen. En bij steeds meer bezorgdiensten kun je kiezen voor bezorgen thuis of bezorgen op een afhaalpunt. Nu het pakketje eenmaal in het systeem zit, zul je moeten afwachten tot de volgende werkdag. Voor zover ik weet kunnen ze nu niets anders meer voor je doen.
Hier doen ze het einde van de werkdag afleveren bij postkantoor dus als je geluk heb zou ik het morgen gewoon proberen!
Als je specifieke medicijnen hebt dan zijn die niet op voorraad in apotheken. Daarom laat ik ze bezorgen via online apotheek die heeft het wel op voorraad. Helaas is er een handtekening noodzakelijk dus dan mag het niet bij de buren helaas. Ja had ik maar een briefje opgehangen, had het alleen nog niet verwacht.
Stel dat je net met diarree op de wc zit.. hang je dat dan ook op de deur op een velletje? of laat je de voordeur open met de tekst 'kom gerust binnen'
Dus dan leest de postpakkettenman op het briefje: Ik sta onder de douche graag hard bellen. Dan doet ie dat, en dan moet ie vervolgens nog minutenla ng gaan wachten tot je de douche uit gedaan hebt, je haar gedept hebt, je lijf droog hebt, je badjas aan hebt en beneden bent? hahaha, ik zou dan in ieder geval een thermofles koffie op je stoepje zetten.
Ja, heel herkenbaar! Balen, maar niks aan te doen. Moet je nou een weekend zonder medicijnen doorkomen?
Ik moest gaan beginnen ermee, maar dat is dus even een paar dagen uitgesteld. Niks aan te doen, ga morgen kijken of 't pakketje misschien bij het postkantoor is en anders maar wachten tot maandag..
ik krijg in sommige periodes dagelijks pakketten bezorgd en heb afgesproken met de pakjesman dat als mn auto er niet staat of hij ze dan achterom wil zetten in de schuur...
Ooh handig.. ja ik had vroeger ook altijd dezelfde bezorger, die wist wanneer ik wel en niet thuis was. Maar op een gegeven moment was het iedere keer een andere, en nu is mijn 'oude vertrouwde' bezorger dus uit dienst daar ddan gaat de vlieger niet op!