Onvoorspelbaar babietje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dania, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Hebben jullie het ook dat je de ene dag de hele dag door schopjes voelt en best stevige stompjes voelt en de volgende dag veel minder iets voelt of alleen lichte plopjes en dan af en toe op een dag. Het is net alsof de kleine een dagje drukjes is en de volgende dag uitrust. Soms is het wel een beetje eng als je na veel drukte bijna niks meer voelt afgezien van een paar lichte plopjes.

Hoe ervaren jullie dit?

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nou toevallig heb ik dat ook vaak.
    Lijkt wel of ze de ene dag heel druk is en dat ze dan de volgnde dag moet bijkomen ofzo! ;)
    En dan weer druk, volgende dag rustig(er)!

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja hoor heb ik ook, de ene dag echt heel druk, en de andere dag rustig. Ik heb het idee dat ze op rustige dagen heel hard groeit.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

helemaal mee eens

5. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    heel herkenbaar eergister voelde ik hem/haar sochtens en ssavons en gister heel even maar een paar trapjes
    heel apart is dat

6. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Ja idd, toevallig gisteren een rustig dagje dus ik hoop op veel actie daarbinnen vandaag, fijn om te lezen dat dat dus normaal is :D

7. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Zeker fijn om te lezen dat jullie het ook meemaken. Soms ga je toch een beetje twijfelen. Zo van; is er misschien iets aan de hand.....maar ja, ze kunnen ook niet constant heel actief zijn, is ook vermoeiend :)

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hmm, sommige babies zijn wel constant actief hoor... hier dus eentje. Goh, mij lijkt het nou zoooo heerlijk als ze eens een dagje wat rustiger zou zijn! :)
    Het is ook nooit goed bij ons vrouwen he? ;)

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hier ook steeds om de dag druk en rustiger! Al moet ik zeggen, de laatste tijd zijn er soms echt heel erg drukke dagen bij en dan weer een paar dagen 'normaal'; niet overdreven druk, niet te rustig.

10. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Wat herkenbaar! Sowieso heb ik een heel rustig baby'tje in mijn buik. Als ik hoor dat sommige niet kunnen slapen van al het getrappel en gepor...heb ik totaal geen last van.

Maar goed om op je vraag terug te komen, bij mij is de kleine de ene dag heel rustig en de andere dag wat drukker. Afgelopen 2 weken, was de kleine heel rustig en toen is mijn buik enorm gegroeit...misschien heeft het toch te maken dat de kindjes dan een groei spurt maken?

Maar als je het niet vertrouwd, kun je altijd de verloskundige bellen he!

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wacht maar over een week of 3 moonlight :D Hoe minder ruimte, hoe beter je het voelt. Van de week staken er ineens 2 voeten uit mn buik, mn huid deed er gewoon zeer van! Maar tis wel heel leuk :D

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ja, zie hier al wel regelmatig ledematen naar buiten steken en dat voelde inderdaad nog niet erg prettig....maar goed wie weet over een paar weken ;)

Deel Deze Pagina