Hoi dames, Ik heb ff een vraagje, ik hang mijn was binnen met dit weer. Soms duurt het een paar dagen voordat het droog is. Wat is handig? Verwarming staat zowiezo aan. Ook een raampje open zetten in de kamer of juist niet. De deur van de kamer dicht of juist open? Iemand die het weet?
Ik heb de spullen die niet in de droger gaan ook hangen en heb de was altijd in het hokje boven waar de ketel hangt, dus geen ramen, ik zet wel de deur open en de verwarming staat aan Als de deur dicht is hier word er zo'n stink hok met de vochtige was, maar komt misschien ook omdat het maar 2mx1m groot is
Een paar dagen tot het droog is? Gaat het dan niet stinken? Ik hang het hier in de badkamer op en zet de kachel heel hoog aan, bovendien niet teveel tegelijk doet wonderen.. Beddengoed hang ik over de deur, daar circuleert veel lucht dus drogen ze prima..
Verwarming aan, raampje open. Ik hang het wasrek vaak boven de radiator of de was zo over de radiator heen. Is het zo droog!
als ik de was ophang doe ik dat op de zolderkamer, ik heb altijd het raam open of raam dicht maar dan de kamerdeur open. Het wordt anders zo vochtig in de ruimte, en niet fris.
Duurt meestal 2 dagen bij me, nee het stinkt niet. Heb de deur altijd open. Mijn hele huis ruikt dan lekker maar ik dacht misschien als in dan ook een raampje open zet in de kamer dat het dan sneller gaat ofzo?
Wij hebben boven op zolder de verwarmingsketel, er is daar ruimte voor een droogrek. Daar droogt het supersnel!
Dat is wel heel lang... Op wat voor toerental centrifugeert je wasmachine? Die van mij centrifugeert heel goed en daardoor duurt het ook veel minder lang voor alles droog is. Inderdaad, vooral te drogen hangen in een warme ruimte en veel luchten.
Hier hangt de was op zolder, daar staat wel de ketel maar de verwarmingsbuizen zijn goed geïsoleerd, dus erg warm is het er niet. Heb wel altijd een klapraampje een stukje open staan en daardoor is de was echt altijd in een halve dag droog, dus zou zeker een raampje open zetten.
Hier hebben we in t trapgat een groot waslijn gemaakt Waar t meeste was opgehangen word. De rest gaat op t kleine rekje in de kamer en met een dag is t droog, opgevouwen in de kast Misschen kijken of je t ook in t trapgat kan hangen. Daar droogt t t snelst.
Hier hangt de was in het trappengat naar de zolder. Zolderraam staat altijd open en ik heb geen verwarming aan... 1 dag en dan is het droog.
Ik heb het wasrek aan onze slaapkamerdeur hangen en het raam altijd open staan. Vanochtend een wasje opgehangen en nu alweer bijna droog!
Wij hangen de was ook in het trappegat. Bovendien heb ik dan ook vaak de droger aanstaan waardoor het lekker warm is boven. Dan droogt de was echt binnen een dag.
Zowiezo veel open ruimte ik hang het meestal op de grote open zolder, raam staat altijd open voor ventilatie. Tijdelijk moest het in een slaapkamer omdat we op zolder bezig waren, toen deed ik uit gewoonte wel eens de deur dicht maar dan gaat het echt stinken. Dus de tip is echt groots/ventileren en niet alles heel dicht op elkaar hangen!
Ik heb een wasrek in de keuken staan (redelijke grote keuken) en heb regelmatig een raampje open,het is met 1 a 2 dagen droog.
De was hangt hier noodgedwongen op onze slaapkamer, waar geen verwarming is. Ik zorg ervoor dat het raam altijd openstaat, in ieder geval overdag ('s nachts als het niet te koud is ivm de jongste) maar het hangt erg af van het weer hoe snel het droogt. Als ik geluk heb en het is droog, zonnig, warm weer heb ik het binnen een paar uur droog. Meestal duurt het 24 uur. Als het echt heel vies regenachtig druilerig weer is wil het weleens 3 dagen duren....zo frustrerend! Maar zorg iig dat er een raam of deur openstaat, anders kan het vocht niet weg.