Hoi, hoi. Ik ben nu bijna 18 weken zwanger van ons 3e kindje. De 1e zwangerschap voelde ik de kleine geloof ik rond de 18 weken voor het eerst, de 2e keer ook rond de 18 weken en bleek mijn placenta aan de voorkant te liggen (daardoor kun je de kleine soms pas later voelen) . Ik heb wat overgewicht maar zit bij mij meer op mijn heupen/benen. Nu dus bijna 18 weken en heb 1,5 week geleden 1 plopje gevoeld maar verder nog niets. De vorige 2 zwangerschappen was ik erg onzeker of alles wel goed ging etc en deze zwangerschap ben ik eigenlijk best positief ingesteld maar toch komt nu weer die onzekerheid om de hoek kijken omdat ik nog niets voel (buiten die ene keer). 9 sept weer naar de vk dus nog even geduld... Herkenbaar?
Ja ik zit ook te wachten tot ik wat voel..... Bij de eerste iets rond 17 weken en de tweede iets eerder....nu gehoopt nog eerder wat te voelen maar helaas. Maakt me som ook wat onzeker
Heel herkenbaar hoor. Maak je niet ongerust.Dit is ook mijn 3de kindje en ik voel de kleine pas sinds 19 weekjes wat vaker en nu geregeld,maar zelfs nu heb ik ook wel een dagje dat het weer ietsjes minder is. Maak je geen zorgen dat is heel normaal.
Bij de eerste voelde ik hem iets na de 16weken. Nummer twee ook rond de 16 weken. Nu bij nummer 3 nog niets. Dus ben benieuwd of het net als de andere twee ook rond de 16weken zal zijn.
Hier ook herkenbaar. Eerste met placenta voor bij 18 wkn. Rest placenta achter: Tweede bij 13 weken al regelmatig! No3 bij circa 15 weken en no4 ook pas rond 17 weken!!
Dit is mijn 4e zwangerschap en ik heb soms het idee dat ik heel licht wat voel. Lijkt me wat vroeg, maar toch is het herkenbaar.