Welke bijwerkingen decapeptyl/puregon?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ukoldaatje, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    De vraag spreekt voor zich denk ik?

Wie heeft welke bijwerkingen tijdens de behandeling van de injecties?

Valt het mee of tegen met wat je ervan verwacht had?

Van de decapeptyl heb ik enorme zweetaanvallen, vooral snachts en koppijn, die bonkend is en niet weg te krijgen.

En na hoeveel dagen puregon spuiten voelde je al iets drukkends in je onderbuik? Ik had dat de vorige keer al vrij snel (mijn eierstokken zijn na de punctie op mijn blaasuitgang geklapt, kon niet meer zelfstandig plassen en moest mezelf een week lang om de 3 uur catheteriseren mbv mijn man).

En reageerde je met de 2e of meerdere poging anders op die hormonen?

Ik merk wel verschillen namelijk...

Ben benieuwd..

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi,

Ik heb bij de deca alleen af en toe wat hoofdpijn of stemmingswisselingen. Maar die dagen zijn niet te tellen. Van de Gonal F (zelfde als menopur) geen last.

Voel me alleen een paar dagen voor de punctie een broedkip. Buik gespannen etc.

Bij mij valt het mee.

Groetjes,
    Elvira

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ik kan me herinneren dat ik een kort lontje had en hongerig was .... :D
    Verder inderdaad een zwaar gevoel in mijn buik. Kon ook niet fietsen (wat ik altijd deed naar/van werk).

Ik had Decapeptyl met Gonal F

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ojaaa..hongerig..das ook een groot probleem op het moment..Hihihi blijf eten!

En dat volle gevoel in je buik had (en heb ik nu ook) ik ook zo. Dat je continu het gevoel hebt dat er iets drukt in je buik.

Grappig hoe iedereen anders reageert op de hormonen.

Deel Deze Pagina