Dit Ik houd niet van onverwachts bezoek, dus meestal gebeurd t niet. En als ze een half uur van te voren bellen redt ik echt de supermarkt niet meer, dus dan heeft men wel eens pech. Is t inderdaad dat we echt afgesproken hebben, dan heb ik altijd wel wat in huis
Nee ik heb hier ook niet altijd koekjes in huis. Als mijn ouders onverwachts op bezoek komen vind ik dat wel eens vervelend. Zij hebben thuis een snoep/chips/koek kast, niet te geloven! Die kunnen wel 100 man die onverwachts op bezoek komen van een koekje voorzien. Maar hier dus niet, ik haal niet vaak koekjes en als ik ze haal eet ik ze zelf op. Als het van te voren afgesproken is, haal ik natuurlijk wel wat lekkers!
Als we weten dat er iemans komt zorg ik dat er iets in huis is. Als ze onverwacht komen kan het zijn dat er niks in huis is , maar dat komt niet heel vaak voor.
ik haal wel vaak koekjes maar dan zullen ze ook vaak pech hebben als mn onverwachts op bezoek komt want bij 1 koffietje vreet ik vaak een half pak speculaas in 1 keer op
haha tis echt wel weer op en top hollands hier hoor: ik hou niet van onverwacht bezoek, en als ik onverwacht bezoek krijg heb ik daar niks voor in huis
Hier altijd wat in huis als er visite komt. Het hoefd niet persee iets te zijn wat slecht voor je is natuurlijk.
Ik heb meestal wel koekjes in huis. Als ik weet dat er iemand komt koop ik weleens luxere koekjes. Iemand die spontaan komt krijgt gewoon wat er open is en dat kan ook wel eens een simpel biswietje zijn.
Ik heb niet standaard koekjes in huis, dat redden ze hier namelijk niet. Dus voor onverwacht bezoek of een vlugge koffie-date geen koekjes oid. Heb ik echt een afspraak met vrienden/familie staan voor avondje dan heb ik wel van alles in huis. En wat daarvan dan niet opgaat is zeker de volgende dag op hahahah
Wij hebben altijd wel wat in huis. Krijgen regelmatig onverwacht visite en wij houden er zelf ook wel van.
Nee, maar wij eten het zelf ook nooit. Alhoewel... Hebben altijd wel een pak stroopwafels in de kast liggen. Voor dit soort noodgevallen. Wij drinken trouwens nooooooit koffie.
Tja hollands of niet, vind het gewoon rete irritant als er ineens iemand voor de deur staat, ik zit ook wel eens lekker in me makkelijke kloffie met een afwas waar je u tegen zegt, dan zit ik niet op onverwachts bezoek te wachten, ze weer weg sturen doe je ook niet ( althans ik niet ) dus ja dan zit je er weer mee. Maar goed, gelukkig weten ze dat ze hier niet zomaar voor de deur moeten staan.
Ik heb altijd koeken in huis die ik zelf niet lust! Haha! Zo heb ik altijd iets wanneer eens onverwacht iemand langs komt. Maar dat gebeurt ook eigenlijk bijna nooit!
Haha dat is slim Hier ook nooit geen standaard koekjes in huis.. Dan ga ik zelf te veel lopen snaaien maar als ik weet dat er visite komt, dan haal ik wel altijd iets lekkers.
Ja precies en een berg wasgoed wat nog beneden ligt wat naar boven moet, nog niet gestofzuigd (3 honden!!), afwas van vorige avond nog rondslingerend...... ..en ook hier niks bij koffie.. alleen als ik visite verwacht..