Meestal heb ik wel iets in huis, maar als ik de weekboodschappen nog moet doen kan het gebeuren dat er niks is. Als ik weet dat er een vriendin komt die wat langer blijft dan alleen een bakkie doen haal ik iets speciaal in huis.
Hier eigenlijk ook bijna nooit iets als er spontaan visite komt. Ik ben geen koekjesmens en vriend eet altijd alles op. Dus als ik iets in huis heb moet ik het verstoppen of het is op voordat er visite is. Wel kinderkoekjes... die kunnen ze krijgen haha!
Ik 'serveer' hier ook makkelijk als ik 'niets' in huis een plakje ontbijtkoek als koekje. Verder hebben we vaak een pak stroopwafels in huis, maar die gaat tegenwoordig toch ook wat te snel op... Wat ik ook nog weleens doe is cupcakejes bakken en invriezen. Die zijn vrij snel ontdooid, dus dan heb je altijd wat lekkers. Maar veel heb ik niet in huis. Wel wil ik altijd 'iets' geven bij de thee of koffie omdat ik vind dat dat zo hoort. Als is het maar een biscuitje.
Ja, altijd wel eigenlijk. Ik koop ook alleen lekkere dingen voor mijn man, ik zelf eet bijna nooit iets bij de koffie. Dus er ligt hier altijd wel wat
Eigenlijk iedereen die op koffie komt is familie en we lunchen vaak gelijk .. Of zij nemen wat mee voor bij d'r koffie En k hb altijd chocola in huis of een rol koekjes .. Maar koop t voor ons zelf en nooit met de gedachte voor onverwachts bezoek
Ik kan me dr eigenlijk niet iets bij voorstellen bij de mensen die niks in huis hebben? Echt helemaal geen pak koekjes ofzo?
Wij hebben meestal niks in huis. Want ik eet alles op. Echt alles. Dus tja, we hebben peperkoek en kindersnoep.
nee, hier hebben we ook bijna nooit koekjes of zo in huis. We eten ze zelf eigenlijk niet, dus vind ik het ook niet nodig om in huis te hebben voor het geval er visite komt, en de meeste mensen weten dat ook bij ons.
Wij drinken nooit koffie... En als er visite komt krijgen die geen koekje oid, want dat hebben we nooit in huis..
Hier nooit wat bij de koffie . komt ook haast nooit wat, ja mijn vriendin maar ook vaak weer vlug weg . Met verjaardag wel wat er bij .
Altijd! Worstenbroodjes, gebak, een zelfgemaakte taart, cake, bonbons. Nooit afemeten, vaak te veel. Bij een "droog" koekje blijft de trommel open op tafel en wordt niet opgeborgen. Lekker en hoort er toch bij? Zeker in het gezellige brabant! En mocht ik echt niks in huis hebben, dan maak ik een 5 minuten magnetron chococake.
Ik vind het ook gek om te horen dat veel mensen gewoon niets in huis hebben voor hunzelf of voor onverwacht bezoek. Hier ligt de kast gewoon vol, ook met simpele dingen hoor zoals een rol mariabisquitjes maar ook cake etc. En zoveel mensen die het irritant vinden dat iemand spontaan langskomt?? Juist hartstikke leuk. Dat gebeurt hier dan ook regelmatig. Het maakt mij niet heel veel uit hoe de huiskamer eraan toe is eigenlijk. Meestal valt het wel mee, de vaat is altijd weggewerkt en er is gestofzuigt er slingert alleen speelgoed rond maar dat geeft niet.
Ik haal alleen wat lekkers in huis als ik weet dat iemand komt, anders niet. Ga anders inderdaad ook teveel snaaien.