Altijd 'iets' bij de koffie

Discussie in 'De lounge' gestart door mausi, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Nee met losse ingredienten. Even googlen, heb zo even 123 geen recept bij de hand. Erg lekker en makkelijk!

Deze bv De Kleine Dingen: Vijf minuten magnetron crisis cake.

Staat ook nog eens erg leuk om in een kop te serveren. Beetje poedersuiker erover en klaar..

2. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    bij koffie hoort een koekje vind ik

3. lies276

lies276 Niet meer actief

mijn man loopt hier altijd op mij te vitten dat de kasten hier uitpuilen, zodat we een voorraad van twee jaar hebben!:D
    hier zul je dus nooit een lege koektrommel vinden, haha!
    overwacht bezoek? gezellig!!!
    en als er nog een mand strijk staat? who cares?!

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Nou ik moet ook op de pondjes letten dus ik koop al lange tijd geen koekjes meer maar een cake is zo gebakken . Als ik weet dat iemand komt dan koop ik wel wat koekjes en lekkere spul of anders bak ik een cake maar anders hebben wij ook bijna nooit koekjes in huis behalve wat sultana's of ontbijtkoek of mariabiscuit

5. hoedje

hoedje Lid

19 okt 2012
    93
    0
    0
    Als ik iemand op de koffie krijg en de trommel is leeg pak ik altijd ontbijtkoek. Altijd succes.

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wij hebben altijd iets bij de koffie/thee..

7. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    nee nooit als ik dan een keer koekjes meeneem dan vergeet ik dat weer, dus volgende dag trek ik de kast open en denk oeps ik had koekjes voor de visite :p

8. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Altijd iets in huis maar we houden er zelf ook van dus koop ten eerste koeken voor me zelf en daar mag de eventuele visite ook van genieten;)

9. A2CA

A2CA Niet meer actief

Heb altijd iets in huis ook al ben ik op dieet, en zet ook altijd iets op tafel als er iemand koffie komt drinken. Ik kan er zelf goed vanaf blijven en als de visite maar 1 koekje of zelfs geen eet is mijn vriend wel zo aardig om savonds het hele pak op te eten waardoor ik de volgende dag dus niks in huis heb haha

10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier ook altijd iets lekkers bij de koffie. Dit omdat ik er zelf erg van houd, koffie zonder iets erbij kan gewoon echt niet voor mij.
    Als ik visite krijg, ga ik meestal naar de bakker en haal ik gebakjes :p

11. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hier altijd iets bij de koffie!:D
    En dat omdat ik zelf zo van koekjes etc houd.. Heb dus ook altijd wat in huis!

12. giraf

giraf Niet meer actief

Ik heb altijd wel iets in huis voor (onverwachtse) visite.
    Sterker nog, ik heb ook altijd wel iets in huis voor als visite dan ook nog besluiten te blijven eten :)

13. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik zorg meestal wel dat ik iets lekkers in huis heb voor bij de koffie. Maar het wil ook wel eens gebeuren dat ik misgrijp en we het zelf al op hebben.....

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja hoor, hier altijd meer dan voldoende lekkere dingen in huis. :) Of het nou voor de koffie, borrel of gewoon tussendoor is maakt niet uit, we hebben altijd hele (koel)kasten vol. Ben een Brabander he, hoort bij m'n opvoeding...:p

15. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Heb t altijd wel in huis koekjes, maar soms vergeet ik t helemaal neer te zetten, of bij mensen waarvan ik weet dat ik t neerzet elke x en ze eten er nix van zet ik t niet :)

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    We hebben altijd wel iets liggen. Geen heel speciale dingen, maar wel dat we iemand iets voor kunnen zetten.

Waar ik dan weer nooit aan denk is iets anders te drinken dan water en thee :D We drinken zelf alleen maar water en thee, dus als er dan mensen op bezoek komen is het wel armoe troef :p Koffie hebben we ook al alleen maar oplos... :)

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat grappig. Wij hebben hier ook altijd standaard 10 soorten koffie, thee, frisdranken, sapjes, likeurtjes, bier & wijn op voorraad.

18. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb altijd wat bij de koffie. Ben zelf een snoepkont, dus heb het altijd in huis.
    Heb ik 'verwacht' bezoek haal i'm zelfs iets bij de bakker! :)

19. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wij hebben eigenlijk ook altijd wel koekjes of chocolaatjes in huis. Niet dat we het iedere dag nemen hoor bij de koffie, tenminste ik niet. Mijn man houdt wel van iets lekkers bij zijn koffie.

Als er visite komt hebben we dus eigenlijk ook altijd wat erbij.

20. Triskele

Triskele Niet meer actief

hier wel maar dan wel in de simpele vorm zoals een marie biscuitje of een thee biscuitje ofzo, in het weekend vaak wel wat lekkerders dat eten we dan zoiezo zelf hih

Deel Deze Pagina